Tattare som pillar på mopeder.

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Weelie
Elmoped

Inlägg av Weelie »

Derbi_quiz skrev:
Riejudrac_ skrev:Seriöst man blir så satans arg på en del..
T.ex när jag började sjuan vare några som varit "gangster" och gått runt på cykelparkeringen på skolan och gjort punka på varenda cykel förutom min som tur var.
Men ändå, vilka idioter..

Också var det i 8:an som en kille hade tagit en av mina kompisars cross brillor. ett dyrare par FOX.
Han hade brutit upp skåpet och tagit dem och låtsats som om ingenting..
Och denna person/idiot är inte okänd i Vindeln kan jag säga och dessutom har han gått i min klass..
Det hela slutade med att i slutet av förra terminen så satt den jävla idioten i matsalen och hade kastat morötter på min kompis brorsa.
Och då hade han bara gått fram med en STOR tallrik med sylt och bah mulat in i fejjan på han.
hej känner du nån som heter jacob holsten och har flyttat? för ca ett år sen?

haha du den jävla idioten slutar aldrig han borde ha spö på riktigt!
skönt att han bytt skola nu!!
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket

Inlägg av karlssonlysekil »

Jag fick aldrig ordning på mopeden förresten, så nu ska jag lasta upp moppen på flaket och köra upp den till en verkstad -.-
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

jag bor i åkersberga (Stockholm) en kväll gick jag hem från en polare typ klockan 23. jag mötte ett gäng 200 meter hemifrån (5 pers) jag gick bara brevid dem när jag mötte dem fick jag en spark på låret o en käftsmäll så jag låg ner på marken så gick dem bara vidare. typ 2 veckor senare möter jag den killen som sparkade mig då frågade jag han om han var cp. då slog han mej på ögat då jävlar smällde jag till han och sparkade han sen gick jag därifrån stolt med en blåtira men mindre sår än vad den andra hadde.
hatar *fult ord* :evil: :evil:
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

yes och jag hatar 95or med :)
derbi_quiz
Elmoped

Inlägg av derbi_quiz »

wille95 skrev:jag bor i åkersberga (Stockholm) en kväll gick jag hem från en polare typ klockan 23. jag mötte ett gäng 200 meter hemifrån (5 pers) jag gick bara brevid dem när jag mötte dem fick jag en spark på låret o en käftsmäll så jag låg ner på marken så gick dem bara vidare. typ 2 veckor senare möter jag den killen som sparkade mig då frågade jag han om han var cp. då slog han mej på ögat då jävlar smällde jag till han och sparkade han sen gick jag därifrån stolt med en blåtira men mindre sår än vad den andra hadde.
hatar *fult ord* :evil: :evil:
jag kan faktist hålla med dig lite grann på sista saken du skrev. Har en kille i skolan som har misshandlat mig ca 3 gånger och ja han är svart och ja det finns snälla svarta men det är dom dumma som synns och inte dom snälla.

OBS är ej rasse!
ORGINAL ÄR FÖR GUBBJÄVLAR!
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

är i stockholm nu, sov över hos min syster då min minsta lillebror är på sjukhus, då ringer min systers kille kompis att en somalie hade kört om han och pekat finger åt han, hans barn sitter i bilen, och han kör framför dom och stannar dom arg som han är.

4 somalier kommer ut ur bilen, en av dom, en 16 årig kille kommer ut med ett gevär i handen och hotar han, men med barnen tittandes går han in i bilen och kör iväg.

sjukt, skönt att man bor i småstad atm :)
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

Maltyboy skrev:tänkt er en värld där man bara kan släppa grejorna utan att behöva låsa, nyckeln sitter kvar i tändningslåset! utan att nån jävla idiot snor/slår sönder sina grejor! fy fan va skönt!
Man skulle inte behöva nyckel, bara en liten knapp :)
trevox
Svårstartad skrothög

Inlägg av trevox »

ktm_danielsson skrev:Om jag skulle se en moppe med nycklar o allt i, skulle inte ens tänka tanken att ens starta den :?
Tycker själv det är sånt man lär sig som typ 6åring.
Håller med dig till 100% bara sunt förnuft, men alla är inte uppfostrade normalt. Tyvärr:(
Användarens profilbild
erikmed5e
Svårstartad skrothög

Inlägg av erikmed5e »

Förra åre t så glömde min polare sina nycklar i sin nya aerox som tur var det jag som hitta dom och inte någon jävla tattare
Låst