Hej, någon som har något tips hur man kan få styret så lågt som möjligt?
Ska ta bort sadelboxen på min aeroxram och fästa själva sittsen lägre och måste där med få styret mycket längre ner.
Någon som har någon bra idé ?
tack så mycket
/Eklund
Aerox 03
MHR Team 2 70cc (portad av proove)
Malossi overrange
Stage6 PWK 28mm
Stage6 v-force
Stage6 Koppling MKII (107mm)
Stage6 Kopplingsklocka
Metrakit Pro Race vev
Roost Rör specialbeställt för high-end
Italkit Analog
Tack för alla svar!
Jag vet inte riktigt om det räcker, för jag ska göra den riktigt, riktigt låg. Ska sätta sadeln direkt på ramen, så tror jag måste fixa den ännu lägre på något sätt.
Aerox 03
Malossi overrange
Stage6 PWK 28mm
Stage6 v-force
Stage6 Kopplingsklocka
Metrakit Pro Race vev
Italkit Analog
Eklund skrev:Tack för alla svar! :)
Jag vet inte riktigt om det räcker, för jag ska göra den riktigt, riktigt låg. Ska sätta sadeln direkt på ramen, så tror jag måste fixa den ännu lägre på något sätt. :)
Eklund skrev:Tack för alla svar!
Jag vet inte riktigt om det räcker, för jag ska göra den riktigt, riktigt låg. Ska sätta sadeln direkt på ramen, så tror jag måste fixa den ännu lägre på något sätt.
måste bara fråga, varför?
det kallar styling.. man stylar något för att det ska bli snyggare och det gör mopeden mer unik.
Jag vet inte riktigt om det räcker, för jag ska göra den riktigt, riktigt låg. Ska sätta sadeln direkt på ramen, så tror jag måste fixa den ännu lägre på något sätt. :)
det kallar styling.. man stylar något för att det ska bli snyggare och det gör mopeden mer unik.
Bra att du har koll på allting, kan ju också vara så att han ska raca med den och vill ha den så låg som möjligt, vad vet jag? därför jag frågade honom och inte dig.
Grejjen är ju den... ska du racea med den kan du ju svetsa ihop allt sedan.. om du inte ska köra banrace, är det bara rakt fram så gör det ju inget om den är fast..
Men du kan ju höra med någon om de kan göra "custom" kortare styre åt dig. vad vet jag, kolla närmaste meck eller så!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
Eklund skrev:Tack för alla svar!
Jag ska raca, ska försöka få den så låg som möjligt så jag slipper gasres
Aerox 03
Malossi overrange
Stage6 PWK 28mm
Stage6 v-force
Stage6 Kopplingsklocka
Metrakit Pro Race vev
Italkit Analog
Jag ska raca, ska försöka få den så låg som möjligt så jag slipper gasres :)
PoWeRKinG skrev:att svetsa fasst styret på ramen är ingen bra ide... då går det inte att svänga
+1! men du behöver väll inte svetsa om du har typ en ''styling stam och styre, bara o skruva på väll? :O
Jag vet inte riktigt, eftersom den kommer bli sänkt en hel del. Ta bort en sadelbox som väl är på 15-20 cm. Men får se, får väl hitta på något men det vore skönt om det fanns något som någon visste funka
Aerox 03
Malossi overrange
Stage6 PWK 28mm
Stage6 v-force
Stage6 Kopplingsklocka
Metrakit Pro Race vev
Italkit Analog