Dubbelpost grabbentrevox skrev:Vad kommer min moppe som har följande setup gå i??
* Polini sport 70cc
*levoince zx (dragen plugg)
*dragen v-ring
*21mm förgasare
Kan dämparn gå sönder om man stuntar med 60mm höjningssats vid stoppies osv?
OKej men kan du svara på frågan om du kan?:Paerox_killen95 skrev:Dubbelpost grabbentrevox skrev:Vad kommer min moppe som har följande setup gå i??
* Polini sport 70cc
*dragen v-ring
*21mm förgasare
Kan dämparn gå sönder om man stuntar med 60mm höjningssats vid stoppies osv?andra gången jag säger till dig idag
Du borde köra på 19mm förgasare till den setupentrevox skrev:OKej men kan du svara på frågan om du kan?:Paerox_killen95 skrev:Dubbelpost grabbentrevox skrev:Vad kommer min moppe som har följande setup gå i??
* Polini sport 70cc
*dragen v-ring
*21mm förgasare
Kan dämparn gå sönder om man stuntar med 60mm höjningssats vid stoppies osv?andra gången jag säger till dig idag
OKej ska stunta med den så:P men det med höjninssatsen vad tror du om det?aerox_killen95 skrev:Du borde köra på 19mm förgasare till den setupentrevox skrev:OKej men kan du svara på frågan om du kan?:Paerox_killen95 skrev: Dubbelpost grabbenandra gången jag säger till dig idag
21 är lite stort kanske
skulle väl toppa en 75-80 ungefär
Max
Till min setup har jag 24mm och det är med 70ccPoWeRKinG skrev:Tack!
vet ej vad det är för variator på den faktiskt.. men vet att det är bytt till en bättre
tycker diu att det är för stor/liten förgasare ? den som han som hade den innan körde med allt trim och han hade 17,5. men antar att den är lite liten så ska köpa en störretror du 21 är bäst?
och det säger jö jävligt mkt , finns folk som kör med 28mm på 70ccs allt handlar om hur vass den ärzebban111 skrev:Till min setup har jag 24mm och det är med 70ccPoWeRKinG skrev:Tack!
vet ej vad det är för variator på den faktiskt.. men vet att det är bytt till en bättre
tycker diu att det är för stor/liten förgasare ? den som han som hade den innan körde med allt trim och han hade 17,5. men antar att den är lite liten så ska köpa en störretror du 21 är bäst?