tjena tjena ! mitt namn är hugo och är 15 och har massa övertid så jag har funderat på att bygga ``hyper´´ i ett tag nu

så nu langar ja upp mitt projekt för tsr .
lite historia om min aerox 07

en dag efter skolan för ungefär 1 år sedan kommer mi farsa och hämtar mig och när ja kliver ini bilen säger han att vi ska kolla på en aerox 07 ( jag hade kollat efter aerox moppe länge) så när vi är hoss han vi ska köpa den av kollar jag att han har alla papper och så , efter att ha testökrt den och känt att den var bra köpte vi den

sen i sommras blev ja sugen på att trimmaefter att ha tröttnat på att ligga i 60 ( dragen v-ring) så ja köper ett zx så gick den i ca 75 men kände att det inte var nog så ja köpte polini 70 sport ,17,5mm förgasare , stage 6 koppling och detär det ja kört med till nuoch toppade runt ca 100kmh

. men nu känner jag attja vill ha värre saker så mitt nya set up blir : x (har hemma) p ( bestält ) k (klart) i ( inte klart eller bestält)
Hebo manston revolutin (k)
stage 6 koppling (k)
malossi overrange (k)
stage 6 flatside 26mm (i)
motoforce 12 mm kolvbult (k)
stage 6 insug (i)
italikit race tändning (i)
malossi membran (i)
jag kommer att bygga på listan med tiden

jag har tyvär inga bilder just nu men det kommer

!
ingen stor update idag =/ har bara en bild att dela med er på raxxen från i sommras , imon blir det update och bilder när ja byter vev ;
http://img217.imageshack.us/img217/653/albumpicrz.jpg
ja fattar inte imageshack xD så ja langar länk ist
update

!
idag har jag och farsan köpt en svets för att mitt svänghjul inga hade gängor kvar så det blev att svetsa fast den i en platta , men det var väldigt svårt att få det bra :S men nu är den nya veven och cylindern monterade ifall !:D tyvär hade inte min kamera något batteri kvar så blev inga bilder

nu är det bara rör , förgasare , insug membran och tändning jag väntar på , dock kommer det ta ett tag innan ja får de , den 25e kommer de :'( allt för denna gång !! hörs

som hjälpt mig mycke me moppen hittils !!". aa shena... jag har fixat allt och då har vaktat alla verktyg xD