Sockan skrev:Du vet fortfarande inte vilken årsmodell motorn är, såvida du inte kollade det. Många som rustar upp mopparna med nyare motorer, finns tusentals fall på blocket där det står "ram från 2002 motor från 2005" te.x.
Jag har själv haft en stulen moppe så jag vet hur det känns att ha den borta ifrån sig. Just därför ska man alltid vara uppmärksam om det skrivs hur man ska kolla årtal os.v. Tänk om det hade varit din moppe som vart snodd och alla hjälpte snubben fatta vilken årsmodell och allt det var? Inte så kul, tänkte väl det.
Synd att du alltid verkar tro det värsta om en person bara för att du inte känner denne isåfall.
Jag har själv fått ägodelar stulna men inte sitter jag och skriver i en tråd på det viset du gjort hur eller hur för det finns ingen anledning till det!
Kan dessutom tillägga att vi givetvis även kollat upp motorn som sitter på och till din förvåning så är det originalmotorn med matchande nummer!
Fick även med en reservdelsmoped komplett med motor så vi passade även på att kolla upp den vid samma tillfälle då det också är en "30moped" och hör o häpna för din del......ramnummer OCH motor var ärliga även att det INTE var matchande nummer på den.
Du bör nog tänka till lite en extra gång vid nästa tillfälle innan du försöker skriva något i en tråd eller bara skita i att skriva överhuvudtaget!
För övrigt så har jag läst din historia om "spanska ryttare" men jag blev inte ett dugg imponerad och tror inte alls på vad du försökte skryta om eller vad du nu försökte med.
Du kommer nog upptäcka när du närmar dig 30bast också att det finns viktigare saker att lägga sin tid på än att sitta med kommentarer som är "tagna" ur luften.