här är svaret :D

Publicera dina bilder, filmer eller annan stuntmedia!
smokethadutch
Elmoped

här är svaret :D

Inlägg av smokethadutch »

Shena ni som har aprilia sr50 DITECH och försöker stunta, problemet är ju att den dör när man stegrar. Men om du tankar moppen till max så kan du stegra hur långt som helst :D (kom på detta idag med min, vet inte om det redan finns något om detta, har inte själv hittat något. Vill bara hjälpa till :P)
Daaanne
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Daaanne »

Och du menar att detta är såhär med alla Sr50? Det är vinkeln på förgasaren som gör att den dör.
smokethadutch
Elmoped

HAH! FÖR 509225 GÅNGEN DITECH HAR INGEN FÖRGASARE DET ÄR INSPRUT
Daaanne
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Daaanne »

Tänkte dock inte att det var Ditech modellen som är apdålig. Sen att du skriver 509225 gången att den inte har förgasare utan insprut är lite :lol:

Förjävlig rubrik har du också
smokethadutch
Elmoped

Skrev att det var ditech :) Rubriken var rätt dålig men vafan har du blivit svenska lärare nu med? :)
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

smokethadutch skrev:Skrev att det var ditech :) Rubriken var rätt dålig men vafan har du blivit svenska lärare nu med? :)
nu va du ju riktigt klämkäck....fast nej. det var en revolutionerande upptäckt, enligt mig iaf.
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Byt rubrik annars låser jag tråden
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Oj Herregud! Alla blir svenskalärare nu när dom vill att du ändrar topic!!!

Nej. inga svenskalärare här inte. bara folk som råder dig att ändra från "topic of the day" innan någon moderator märker och hotar att låsa den..

Försent du!

lånar tråden lite för jag har liknande själv.

ALLA SOM HAR AEROX! om motorn inte startar så ÄR DET att förgasaren är igentäppt!

fixa det så kommer dia aerox GARANTERAT funka skitbra!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

PoWeRKinG skrev:
ALLA SOM HAR AEROX! om motorn inte startar så ÄR DET att förgasaren är igentäppt!

Det där var ju inte direkt något vettigt och skriva? Visst nån kanske har det problemet men vaffan...
Finns HUR många anledningar som helst till varför en moppe inte startar, det "ÄR" inte förgasaren som är igen täppt som du sa. Kanske i några fall men inte i alla som du fick det och låta som. :?
Senast redigerad av ktm_danielsson den 30 oktober 2010, 13:17, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
zvynx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av zvynx »

PoWeRKinG skrev:Oj Herregud! Alla blir svenskalärare nu när dom vill att du ändrar topic!!!

Nej. inga svenskalärare här inte. bara folk som råder dig att ändra från "topic of the day" innan någon moderator märker och hotar att låsa den..

Försent du!

lånar tråden lite för jag har liknande själv.

hahahah idiot
Braap Braaaap
Skriv svar