RoxxoR skrev:flaxxa skrev:RoxxoR skrev:Styla en kines är som att sminka en gris (A)
Säger killen med en Peugeot Vivacity.
Den är så jävla ful att det inte finns, helt seriöst! SÅ JÄVLA FUL.
Och du är.. stolt över den? Den är dyrare än en Baotian, men har inte speciellt mycket bättre kvalité, men är *2 så dyr för att det är Peugeot..
För 1.500 kronor så kan du göra en Baotian Classic snygg, för 1.500 kronor så har du inte lyckats göra en Vivacity snyggare om du inte tänker modda om Aerox/slider/blabla kåpor så dom passar en Vivacity, men då har du trots allt passerat 2.000 stadiet.
Skulle jag få välja emellan en Vivacity -09 som är 'tjejkörd' eller en Classic -05 som har gått 500 mil, buskörd så hade det blivit Classicen helt klart, jag dyrkar inte Baotian på något sätt, men att folk klagar på att Baotian är så jävla ful men klagar inte på Vivacity som ser ut som en sprängd gris..
Sen verkar det som att du gillar Volvo 850 eller något sånt skit, ger ju dig stämpeln "Bonde som föredrar kända märken, men en skit ful modell, framför än en Kina sak som ser bättre ut"
Har jag sagt att jag är stolt elr? ne precis! inte över utseéndet iallafall. men med setupen.
Man kan få en vivacity jävligt clean under 1000kr
vad kör du för någon moped då?
slår vad om att efter vintern är min moped betydligt snyggare än vad din (om du har någon) moped är!
Kommer lägga ut 1000kr, på lack, styling och lite neon. Kommer ha fet jävla lack (unik) så du ska inte komma och käfta för du har mens och ingen smak på mopeder
Du kommer trots allt inte komma speciellt långt på 1000 kronor på att styla den, bara färgen kommer gå på 1000 kronor minst om det inte är så att någon du känner jobbar på en lackeringsfirma som gör allt gratis för dig, wow en unik lack på en ful moppe, du kommer fan få all uppmärksamhet när du är ute och åker sen, eller inte.
Men ser gärna att du gör en tråd i projektavdelningen och redovisar varenda utgift du har när du ska styla din moppe så den blir 'fet' med en unik lack som bara du erhåller, eller inte.
Fan du får 1000 kronor att låta som en massa jävla pengar killen
"Kommer lägga ut 1000kr, på lack, styling och lite neon. Kommer ha fet jävla lack (unik) så du ska inte komma och käfta för du har mens och ingen smak på mopeder"
Du är en jävla lirare, antar att du har samlat ihop dina pengar från veckopengen du får från din mor varje vecka och är stolt för att ha 1000 kronor.
Se till att skaffa ett riktigt sommarjobb som inte går ut på att sälja jultidningar eller dela ut posten så kanske du får lite pengar.
Just nu kör jag inget, men ska köpa en Aprilia RS 125 när jag har A1-behörighet.
Mens har jag inte, och smak för mopeder har jag och Vivaskit är inte snygg.