Man kan ju styla moppen, eller göra omgivningen fulare, alltså.jocke1234 skrev:Jag har en Kymco ZX Super Fever och vill ha tips till styling !
+1 inte så jätte snygg moppe tkr jag, men du ser ju själv vad andra stylarr sina mopeder med, nudebar, moddar, däck fälgar allt möjligt.viktors1994 skrev:Man kan ju styla moppen, eller göra omgivningen fulare, alltså.jocke1234 skrev:Jag har en Kymco ZX Super Fever och vill ha tips till styling !
Om du slänger den på tippen blir den snyggare
daveneos skrev:+1 inte så jätte snygg moppe tkr jag, men du ser ju själv vad andra stylarr sina mopeder med, nudebar, moddar, däck fälgar allt möjligt.viktors1994 skrev:Man kan ju styla moppen, eller göra omgivningen fulare, alltså.jocke1234 skrev:Jag har en Kymco ZX Super Fever och vill ha tips till styling !
Nej jag har inte lagt ner det, men jag fick mitt förarbevis så åkt lite med den. Jag ska lacka fälgar och kåpor. Kommer nog slänga upp en update med bilder om en vecka när jag troligtvis börjar slipa kåpor och såntSickRazer skrev:daveneos skrev:+1 inte så jätte snygg moppe tkr jag, men du ser ju själv vad andra stylarr sina mopeder med, nudebar, moddar, däck fälgar allt möjligt.viktors1994 skrev: Man kan ju styla moppen, eller göra omgivningen fulare, alltså.
Men daveneos, har du lag ner ditt neos projekt eller? Verkade bli väldigt fint, men du har ju inte uppdaterat på ett tag...
MK SP är förträffligt trevligt rör!YamahaNeosBoy skrev:Tja jag har en Yamaha neos! 1999
Några styling tips? och avgasrör?...![]()