daveneos skrev: Bilder kommer upp inom 2-3 dagar![]()
vad säger man? läs inan du komenterar så sparar du lite tid för alla.Tullis skrev: 2 bilder behövs för att det ska räknas som project!
PoWeRKinG skrev:daveneos skrev: Bilder kommer upp inom 2-3 dagar
vad säger man? läs inan du komenterar så sparar du lite tid för alla.Tullis skrev: 2 bilder behövs för att det ska räknas som project!
Schysst om du lägger up en bild på det.daveneos skrev:har inte en aning om den passar men du kan ju kolla om måtten o sånt passar, jag kan ju slänga upp en bild på hur den sitter på nån dag
lätt neroxdaveneos skrev:
fick förarbeviset, har kört runt med den lite igår den är inte klar men ska inte fixa mer med den för vintern sla göra följande i vinter:
Modda framkåpa (Nerox)
Lackering: grön/svart, orange/svart,svart/svart
hårigt tyg under sadeln
polera vissa delar
mera som jag inte kommer på nu.
ta bort rost och lackera smådelar
kör utan underkåpa just nu tycker det var ganska mycket snyggare än med en vit underkåpa som jag sågat ut en bit för stödet.
snyggare att fixa under med sladdar o sånt
tycker ni man ska ha underkåpa på en neos?
du har väll inte spacklat någon gång?PoWeRKinG skrev:ml65: han ska INTE bygga egen. iom att han inte har så mkt kunskap om spackling osv. så blir det antagligen jag som får göra det
och jag verkar jäääävligt cool iom att jag är det xP
jag kan ställa in min egen moped, ja. om du inte har fattat det än så skrev jag det för att min kompis skulle få köpa billigare -.-ml65 skrev:snare en som tror han kan massa men kan inte ens ställa in sin egna moped
om jag har spacklat ? ja, många gånger. ska faktiskt spackla ihop min dubbeloptik i framkåpan idag xDdaveneos skrev:du har väll inte spacklat någon gång?PoWeRKinG skrev:ml65: han ska INTE bygga egen. iom att han inte har så mkt kunskap om spackling osv. så blir det antagligen jag som får göra det
och jag verkar jäääävligt cool iom att jag är det xP
jag tog bort rost från farsans bil 2 gånger, slipade, spacklade och lackade
men ska nog inte göra det, bara fixa ögonlock
och heter man erik måste man stå upp till sitt namn och vara cool, så ja du e coool
man "måste" inte alls ha en större förgasare, det är bara det att man inte får ut all effekt om man inte har en större förgasare. Har kört med 12mm till 70cc och det funkade utmärkt.PoWeRKinG skrev:för att man måste ha en större förgasare till 70cc och har ingen trottel till min 17,5..
Nä för dina sura midrace cylindrar går inte använda med 12 för din mopper är hyper , Jag köpte allt för 4000 Vilket är sjukt billigt för jag fick med trim för 5999999kr fast zx kostade 5000 nyttPoWeRKinG skrev:men nu är det så att det beror på vad man har för cylinder. motor som inte får tillräckligt mkt luft/bensinblandning startar inte. därimot så om man har större förgasare så ger det mer blandning.