Underkåpa, förslag?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
moppeboii
Elmoped

Underkåpa, förslag?

Inlägg av moppeboii »

Tjenare!
Har en Daelim S-Five som min första moppe, ful som ett as, dåligt med trim osv osv. Men använder den som ett projekt och för att lära mig mer om mopeder och hur de funkar.
I alla fall, underkåpan är ful som ett jävla as.
Bild

Vad borde jag göra? Vill ta bort den, men vad gör man sen då?
Ge era förslag!

P.S Min Daelim ser likadan ut fast allt som är rött på bilden, är blått på min, sen så är bögläppen kapad D.S
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

om du inte gillar bak kåpan ta bort den och modda en egen presis som du vill ha den :) om jag inte minns fel så finns det guider om det bara du söker lite + att de är bra om du vill lära dig :D
Senast redigerad av adddam den 18 oktober 2010, 07:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

antar att du adddam mena guider :P (var inget seriöst, är bara på lite dryghumör) ;)
Men iaf, antingen så moddar du den, lr så köper du en helt ny från twostroke lr ngn annan sida :P
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

Jetforce_Dahlin skrev:antar att du adddam mena guider :P (var inget seriöst, är bara på lite dryghumör) ;)
Men iaf, antingen så moddar du den, lr så köper du en helt ny från twostroke lr ngn annan sida :P
japp det var guider jag mena :lol: har rättat till det nu så det ska vara rätt stavat :D
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

adddam skrev:
Jetforce_Dahlin skrev:antar att du adddam mena guider :P (var inget seriöst, är bara på lite dryghumör) ;)
japp det var guider jag mena :lol: har rättat till det nu så det ska vara rätt stavat :D
Haha, härligt det :P
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Låst