jag kan inte bestämma mej om jag ska ha kvar
b¤gläppen eller ta bort den. Baklyset o blinkers
sitter snyggast när man har den kvar o att flytta
in reggen och baklyset tycker jag blir fult.
Kan nån ge förslag om hur jag ska göra?
Kasto skrev:Det beror ju på vad det är för moped men ja tkr de e fint o ta bort bögläppen å ta in ljuset å reggen å blinkersna kan man hitta på nått snyggt med ?
Jo det e så här att jag tycker det e fult att flytta in reggen, o sen har jag en kompis som köpt ny baklampa, som han satte längre in för att han tagit bort b¤gläppen. Första dan han använde det så körde han på en liten grusväg. När han kom hem så va hela baklyset helt mosat, av all sten som slungats upp på det. Därför vill jag inte lägga 900 spänn på ett baklyse om det ska gå söner så....
du kan ju bara ta bort b*gläppen och skita i att flytta in plåten sen kan du bara göra som en skydd av nån mjukplast till lyset , te x sånt man använder för att skydda neon under bilar.
Marwoh skrev:du kan ju bara ta bort b*gläppen och skita i att flytta in plåten sen kan du bara göra som en skydd av nån mjukplast till lyset , te x sånt man använder för att skydda neon under bilar.
mvh
Hur då menar du? Både med reggen o baklampan, o blinkers
Kasto skrev:Det beror ju på vad det är för moped men ja tkr de e fint o ta bort bögläppen å ta in ljuset å reggen å blinkersna kan man hitta på nått snyggt med ?
Jo det e så här att jag tycker det e fult att flytta in reggen, o sen har jag en kompis som köpt ny baklampa, som han satte längre in för att han tagit bort b¤gläppen. Första dan han använde det så körde han på en liten grusväg. När han kom hem så va hela baklyset helt mosat, av all sten som slungats upp på det. Därför vill jag inte lägga 900 spänn på ett baklyse om det ska gå söner så....
Mitt gick på 189(diod)... O de har jag kört dålig grusväg en massa med o de har hållt utmärkt. Lyser dessutom lika fint fortfarande.
Tycker du ska göra som jag gjort med lyktan. Skaffa en plåt o sätt den längst ut på bakskärmen! Går att fixa så man kan sätta på blinkers o skylt med!
Ta bort den, d e bara att flytta in bromsljuset, skaffa miniblinkers och fäst dom i kåpan, sen in me skylten i hjulhuset ser inte bra ut me B*gläppen på.
Mitt gick på 189(diod)... O de har jag kört dålig grusväg en massa med o de har hållt utmärkt. Lyser dessutom lika fint fortfarande.
Tycker du ska göra som jag gjort med lyktan. Skaffa en plåt o sätt den längst ut på bakskärmen! Går att fixa så man kan sätta på blinkers o skylt med!
banshee skrev:oj,, tänkte på scooter , men tycker att du ska ta bort den d blir mkt snyggare men d e ju lite pill me undertail och att sätta in blinkers o bromsljus
Jag tycker du tar bort b*g läppen och köper ett diod lyse och de kostar max 200 kr de funkar utmärkt på grusvägarna.skylten sätter du i hjulhuset de blir jätte snyggt