Ja skriv att ni ber dem kamma sig och ler när de tittar in i kameran.karlssonlysekil skrev:hahahah dom kollar ju garanterat dit xdJagHarEnDerbi skrev:Vill man få dom att kolla in i kameran så skriv en lapp som det står att det är en kamera uppe i hörnet.
+1 !!ktm_danielsson skrev:Om jag skulle se en moppe med nycklar o allt i, skulle inte ens tänka tanken att ens starta den![]()
Tycker själv det är sånt man lär sig som typ 6åring.
Hemskt som fan egentligen, ska inte va så =)daveneos skrev:+1 !!ktm_danielsson skrev:Om jag skulle se en moppe med nycklar o allt i, skulle inte ens tänka tanken att ens starta den :?
själv uppvuxen i stockholmsförorten och har lärt mig som liten vad som är ditt och vad som är mitt.
Det är dock inte många andra där som har så hög IQ att de kommer ihåg vad DOM har köpt och vad som är MITT!
Vad som hänt när jag bott i stockholm:
massa bilbränder, min syster har blivit rånad, inbrott hos min syster 2 rolex klockor och guldsmycken har blivit stulna, skottlossning såg det själv, var på skolgården när jag var 10 år och såg ett rån i centrum från långt avstånd när en bil körde igenom en stor glasruta in på posten,
var och spelade fotboll förra året och då kom en kompis och sa att en annan kompis bror hade blivit knivhuggen. En kompis som blivit nedslagen av en nazist oprovocerat, han fick en liten skada så han fick sitta i rullstol i några månader. jag och mina kompisar satt och snackade med några 19-20 åringar för skojs skull och det kommer en svart man med en lexus han stannar utanför skolgården och går ut bilen. killarna säger åt oss att gå och mannen går fram till dom. Vi kollar från typ långt håll och mannen blir lite arg på dom och snackar på engelska, det ser ut som dom ger han lite pengar och han ger dom genomskinliga småpåsar.
(man kan ju tro vad man vill men tror dock inte det var knark)
När jag bott i lidköping ca 4 år :
1 rån på statoil. det var de enda.
småstäder är lugnare oh skönare även om det är chill i storstäderna :P
rozander skrev:Drd pro om du är man
och jag som drog din tändhatt igår och du kickade förtvivlat HAHA xDdaveneos skrev:+1 !!ktm_danielsson skrev:Om jag skulle se en moppe med nycklar o allt i, skulle inte ens tänka tanken att ens starta den![]()
själv uppvuxen i stockholmsförorten och har lärt mig som liten vad som är ditt och vad som är mitt.
Det är dock inte många andra där som har så hög IQ att de kommer ihåg vad DOM har köpt och vad som är MITT!
massa bilbränder, min syster har blivit rånad, inbrott hos min syster 2 rolex klockor och guldsmycken har blivit stulna, skottlossning såg det själv, var på skolgården när jag var 10 år och såg ett rån i centrum från långt avstånd när en bil körde igenom en stor glasruta in på posten,
var och spelade fotboll förra året och då kom en kompis och sa att en annan kompis bror hade blivit knivhuggen. En kompis som blivit nedslagen av en nazist oprovocerat, han fick en liten skada så han fick sitta i rullstol i några månader. jag och mina kompisar satt och snackade med några 19-20 åringar för skojs skull och det kommer en svart man med en lexus han stannar utanför skolgården och går ut bilen. killarna säger åt oss att gå och mannen går fram till dom. Vi kollar från typ långt håll och mannen blir lite arg på dom och snackar på engelska, det ser ut som dom ger han lite pengar och han ger dom genomskinliga småpåsar.
småstäder är lugnare oh skönare även om det är chill i storstäderna
brutaltPoWeRKinG skrev:och jag som drog din tändhatt igår och du kickade förtvivlat HAHA xDdaveneos skrev:+1 !!ktm_danielsson skrev:Om jag skulle se en moppe med nycklar o allt i, skulle inte ens tänka tanken att ens starta den![]()
småstäder är lugnare oh skönare även om det är chill i storstäderna
bott i lidköping i 14 år 10 mån 14 dagar och detta har hänt:
ngn snodde min pulka, bobracer eller vad det heter
rån på statoil.
tandemcykel snodd
bmx snodd 2 gånger fick tillbaka båda gångerna dock andra gången totalförstörd och fick ingen ersättning.
damcykel snodd 4 gånger! tyvärr så hade jag inte turen attt hitta den sista gången som var för 2-3 månader sen.
tagit en tjuv när han försökte sno pappas cykel. var typ 8 år så sparkade han på smalbenet ashårt så han ramla sen kom pappa och satte sig på han xD
och när jag var i mariestad hos farmor och farfar körde ett "gäng" på oss och det blev hit and run(drive) mitt i centrum i 50-100 km/h xD
först ska nån 20 slakare köra dom i rumpan så får dom känna hur kul det är ,sen får dom ett skott :]karlssonlysekil skrev:Idioter som våldtar ska ha ett skott i pannan, så e det baraktm_danielsson skrev:I min älskade stad Örebro har detta hänt
Det vill säga inget, utom dom typ 12 våldtäkterna varav en var JÄVLIGT brutal som utförts 2009/2010.
Fyfan för malmö, jag har malmö haharunners skrev:I Malmö får man gjuta fast mopder och cyklar i marken, samt man får ha larm och minst fem lås på dem. I malmö är mopedstölder och bilstölder, våldtäkter, skottdraman lägenhetsinbrott, personrån och misshandel vardag. En gång när jag kom ut från ett varuhus satt en *fult ord* på min moped och pratade med två arbaber. När jag sade till honom att ge fan i att sitta på min moped blev han störig och började mucka, sedan sprang han efter sina arbabvänner när han märkte att han inte fick backup av dem.
En gång när jag kom ut från en Ica-butik stod två Araber och kollade låsen på min moppe men de sprang som fan när jag kom ut .
En annan gång när jag och min brorsa kom i hans bil såg vi en liten invandrarunge slet i från en kvinna sin väska och sedan sprang, vi försökte köra efter men han kom undan då han sprang över cykelbanor och genom en skola.
7 ggr har jag haft inbrott i min bil de senaste 5-åren och 4 ggr har de försökt sno min moped under de 3 senaste åren. Det har blivit dyra och onödiga reprationer efter varje gång. 2 ggr på 3 år har jag haft inbrott i källarförådet. Alla cyklar som blivit stulna jag har ägt kan jag inte räkna. När man polisänmäler sådana brott säger polisen att dessa är lågpriorterade vardagsbrott som de inte har mycket tid över för. Men för mig som inte är rik är detta inte ett litet brott när de själer det lilla jag har.
När de griper tjuv-svinen står de bara och skrattar polisen rakt i ansiktet och jag har själva sett det. En gång för några år sedan blev jag stoppad av polisen när jag cyklade på cykelbanan. Efter mig kom två stycken invandrareungdomar som var kanske i 14-15-års åldern på en cykel. Polisen stoppade dem och cyklen var stulen på Rosengård. Då började dem kalla polisen för grisar och var allmänt hånfulla.
Välkommen till Malmö, men glöm inte att vara beväpnad och ha på er skottsäker väst.
Jag behövde inte tänka efter innan jag insåg att du har rätt. Jag frågade ut han jag misstänkte men han nekar det totalt och låter riktigt självsäker. Så jag kom fram till att de inte var han, han har ändå ingen anledning till det... Men om jag hittar han som gör detta hela tiden kommer han börja grina av ånger varje gång han ser min Rieju!ktm_danielsson skrev:Ungefär det jag ville få sagt, känns lite omoget o börja förstöra för någon annan, visst man har ju sin anledning men man blir ju nästan lika jävligt själv?karlssonlysekil skrev: Håller med dig, ge personen i fråga stryk istället för moppen!Mycket manligare
Bättre o lära han/den skillnad på MITT och DITT, konversation sker mellan utvalde persons käke och utsatte personens höger.
Ja och du själv är förstås fetaste ghetto kid bara för du råkar bo i Stockholm?rod_rrx skrev:slår vad om att minst hälften av alla i den här tråden som hotar med stryk eller värre om någon skulle röra deras moppe ALDRIG skulle våga göra det mot någon.
"tuff bakom skärmen syndromet" heter det
perfekt! äntligen nån som inte skriver "pillar dom på min moppe så trycker jag upp en flaggstång i r*ven på dom" osv.ktm_danielsson skrev:Ja och du själv är förstås fetaste ghetto kid bara för du råkar bo i Stockholm?rod_rrx skrev:slår vad om att minst hälften av alla i den här tråden som hotar med stryk eller värre om någon skulle röra deras moppe ALDRIG skulle våga göra det mot någon.
Själv tycker jag det är jävligt onödigt med våld, men i sådana situationer om dom inte lyssnat tidigare ( om dom gjort det upprepade gånger ) är det stryk det får bli.
Onödigt att överanvända våld bara för man får en "anledning" imoPoWeRKinG skrev:perfekt! äntligen nån som inte skriver "pillar dom på min moppe så trycker jag upp en flaggstång i r*ven på dom" osv.ktm_danielsson skrev:Ja och du själv är förstås fetaste ghetto kid bara för du råkar bo i Stockholm?rod_rrx skrev:slår vad om att minst hälften av alla i den här tråden som hotar med stryk eller värre om någon skulle röra deras moppe ALDRIG skulle våga göra det mot någon.
Själv tycker jag det är jävligt onödigt med våld, men i sådana situationer om dom inte lyssnat tidigare ( om dom gjort det upprepade gånger ) är det stryk det får bli.
första gången: säg till dom att aldrig göra om det
andra: samma sak fast verka jävligt förbannad
tredje: ge dom en smäll på käften och ta deras moppenyckel. ta moppen åk ut i skogen och sätt eld på faanskapet(eventuellt lite mildare straff).
man kan göra dumma saker i livet men om man gör det uprepade gånger och inte lyssnar ska man ha stryk.
nej har jag sagt det eller?ktm_danielsson skrev:Ja och du själv är förstås fetaste ghetto kid bara för du råkar bo i Stockholm?Själv tycker jag det är jävligt onödigt med våld, men i sådana situationer om dom inte lyssnat tidigare ( om dom gjort det upprepade gånger ) är det stryk det får bli.rod_rrx skrev:slår vad om att minst hälften av alla i den här tråden som hotar med stryk eller värre om någon skulle röra deras moppe ALDRIG skulle våga göra det mot någon.
Jag tror inte att NÅGON här skulle stå 3 meter ifrån sin moppe med ett leende och titta på några skitstövlar som slår sönder den. Det skulle vara samma sak som att vara galen om man inte gjorde något åt situationen...rod_rrx skrev:nej har jag sagt det eller?ktm_danielsson skrev:Ja och du själv är förstås fetaste ghetto kid bara för du råkar bo i Stockholm?Själv tycker jag det är jävligt onödigt med våld, men i sådana situationer om dom inte lyssnat tidigare ( om dom gjort det upprepade gånger ) är det stryk det får bli.rod_rrx skrev:slår vad om att minst hälften av alla i den här tråden som hotar med stryk eller värre om någon skulle röra deras moppe ALDRIG skulle våga göra det mot någon.
hej känner du nån som heter jacob holsten och har flyttat? för ca ett år sen?Riejudrac_ skrev:Seriöst man blir så satans arg på en del..
T.ex när jag började sjuan vare några som varit "gangster" och gått runt på cykelparkeringen på skolan och gjort punka på varenda cykel förutom min som tur var.
Men ändå, vilka idioter..
Också var det i 8:an som en kille hade tagit en av mina kompisars cross brillor. ett dyrare par FOX.
Han hade brutit upp skåpet och tagit dem och låtsats som om ingenting..
Och denna person/idiot är inte okänd i Vindeln kan jag säga och dessutom har han gått i min klass..
Det hela slutade med att i slutet av förra terminen så satt den jävla idioten i matsalen och hade kastat morötter på min kompis brorsa.
Och då hade han bara gått fram med en STOR tallrik med sylt och bah mulat in i fejjan på han.
då jag gick i högstadiet så hade en kompis hjälm, o. nyckel på sin aerox utan att nån tog den, för de visste vad som väntade utifall de stal den eller ens rörde denMaltyboy skrev:tänkt er en värld där man bara kan släppa grejorna utan att behöva låsa, nyckeln sitter kvar i tändningslåset! utan att nån jävla idiot snor/slår sönder sina grejor! fy fan va skönt!
Haha! Skulle säkert ha varit ännu roligare att läsa det om man orkade gissa sig till vad det stod...wcat skrev:fyfan det är en gubbjävel på 60 år som pilar på min moppe . knäckt neon rör. drat va ventilen tatat bensin inte han. han pilar på min moppe för han tror att jag har skjutit soft air gun på han bil.gubbe jävel. .. jag har gjort lite för att hemnads jag har virat in hela hans cykel i silver tejp två rullar gick åt .hahaha hamn fick damp.. ret åt han .. han bor över mig..(radhus)