urpluggat rör ger bra effektSjooqvist skrev:tjena , vill gärna ha hjälp/tips av er för att få min aerox få lite bättre axx .Vill att den bara ska få bättre axx ingen högre topphastighet.
Dra v-ringenSjooqvist skrev:tjena , vill gärna ha hjälp/tips av er för att få min aerox få lite bättre axx .Vill att den bara ska få bättre axx ingen högre topphastighet.
Tror nog han med däcket skojadeTuta skrev:Seriöst va värdelösa svar...
Plugga ur röret -> går snabbare
dra V-ring -> om något så SÄMRE axx men den går snabbare
Fila ner däcket... suck
Lättare vikter funkar, kopploingsfjädrar medOm du har en 06+ kan du sätta i lite större munstycke (70 va bra på min, betyder inte att det är bäst för din) det gör skitmycket! Går lite över 50 på mätarn då och klart bättre axx
Tror nog han med däcket skojadektm_danielsson skrev:Tror nog han med däcket skojadeTuta skrev:Seriöst va värdelösa svar...
Plugga ur röret -> går snabbare
dra V-ring -> om något så SÄMRE axx men den går snabbare
Fila ner däcket... suck
Lättare vikter funkar, kopploingsfjädrar medOm du har en 06+ kan du sätta i lite större munstycke (70 va bra på min, betyder inte att det är bäst för din) det gör skitmycket! Går lite över 50 på mätarn då och klart bättre axx
?
Sen vet jag inte riktigt effekten utav dragen v-ring, tycker inte om scootrar alls (bögpulkor imo)
Plocka ut dina vikter och väg dom. Beställ sedan nya vikter som 1 gram lättare!Pontus669 skrev:Jag har en cpi oliver city 06.
Vilka vikter skulle jag kunna byta till för att få bättre axx.
Skicka gärna länk!
Bara tagen v-ring
Tack som fan ska göra det snart.JOhan1 skrev:Plocka ut dina vikter och väg dom. Beställ sedan nya vikter som 1 gram lättare!Pontus669 skrev:Jag har en cpi oliver city 06.
Vilka vikter skulle jag kunna byta till för att få bättre axx.
Skicka gärna länk!
Bara tagen v-ring
När du väger så borde du ta ut alla vikter och väga dom samtidigt. Sen delar du vikten på 6 (om du nu har 6 vikter). Då får du veta en mer exaktare vikt!
Då får han högre topp...NordiN skrev:urpluggat rör ger bra effektSjooqvist skrev:tjena , vill gärna ha hjälp/tips av er för att få min aerox få lite bättre axx .Vill att den bara ska få bättre axx ingen högre topphastighet.
Då varvar moppen mer bara. Knappt så han kommer märka ngt på axxet...Sjooqvist skrev:
tjena , vill gärna ha hjälp/tips av er för att få min aerox få lite bättre axx .Vill att den bara ska få bättre axx ingen högre topphastighet.
byt vikter
Dra v-ringen ?
Testa läs vad som har skrivits innan du frågar. Du behöver byta kopplingsfjädrar och vikter. Ta typ mellanhårda lr hårdaste (stage6 funkar bra, iaf till min jetforce) Vikterna byter du ner 1-2 gsamuelfrick skrev:vilka vikter ska man ha om man vill ha bättre axx på orginal aerox?