typ allt med piaggio motorn går skitbra blaster ska va grymma också!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Om du ska köra original..
Crossmoppe : Derbi Senda
Scooter : Pugeot Ludix Blaster
Urpluggat -
Crossmoppe : Rieju RRX lungt! ( Sega som fan original dock )
scooter : ?? Inte så jävla inne på scootrar
Sen vid högre trimning spelar det ingen GIGANTISK roll
riejus brukar gå riktigt bra inte drac dock men har däremot aldrig varit med om att en Derbi gått bra urpluggat eller om ni kanske menar opluggat och allt? då är det kanske Derbi men inte opluggat ocksånt iaf
" På grönskande ängar
där vinden går i träd och blommor,
en morgon när solen värmer ansiktet
efter en lång sömn,
ska vi åter mötas en gång."
ostklump skrev:riejus brukar gå riktigt bra inte drac dock men har däremot aldrig varit med om att en Derbi gått bra urpluggat eller om ni kanske menar opluggat och allt? då är det kanske Derbi men inte opluggat ocksånt iaf
Av min erfaren het går Rieju Rrx och Mrx OTROLIGT segt original, eller så är det bara jag som vant mig vid lite mer trimmade mopeder??
Edit : Dom kanske inte har så bra topp/axx, men STARKT går dom iaf
ahahahaha jag är snäll mot alla för utom aina getto unge.. Aina är typ ett uttryck från ett annat land som betyder snut jävel väldigt modigt av dig att skriva så du.. haha blir så irriterad tänker bara på dom på buss stationen här omkring som säger aina och gömmer sig.. Wanskter's all of you.
" På grönskande ängar
efter en lång sömn,
ahahahaha jag är snäll mot alla för utom aina getto unge.. Aina är typ ett uttryck från ett annat land som betyder snut jävel väldigt modigt av dig att skriva så du.. haha blir så irriterad tänker bara på dom på buss stationen här omkring som säger aina och gömmer sig.. Wanskter's all of you.
Vart kommer du ifrån som tar allt seriöst? Aina är ett namn också , finns dom som heter Aina så jag kanske inte är snäll mot en viss Aina..? Ingen vet
Vart kommer du ifrån som tar allt seriöst? Aina är ett namn också , finns dom som heter Aina så jag kanske inte är snäll mot en viss Aina..? Ingen vet
ostklump skrev:
Tror knappast det var aina som namnet du menade och jag tog det inte seriöst kände att jag var tvungen att säga det bara
" På grönskande ängar
efter en lång sömn,
han har faktiskt lite rätt där alla eller nästan dom som jag har/haft erfarenhet av utan strypning går ju sjukt bra i topphastighet 83km/h med en boatian sprint ganska gammal (på gps)
" På grönskande ängar
efter en lång sömn,
zvynx skrev:
Tror knappast det var aina som namnet du menade och jag tog det inte seriöst kände att jag var tvungen att säga det bara
Men äldre moppar som Drac från 98-04 brukar gå rätt bra original. Min Rieju gjorde 70 på mätaren (65 annars, eftersom det är en 5 km/h glädjemätare) med bra axx på raka, men jäkligt seg i uppförsbackar. Jag racea med min kompis som hade en MRX när min Drac var original, jag drog han i både axx och toppfart, och jag har 11-48 drevning... Så RRX, MRX och alla de behöver ju inte vara så starka som vissa säger...
PoWeRKinG skrev:jag skapade en tråd idag med topicen "behöver hjälp att combinera trim"
jag ville alltså veta vilka av midracedelarna jag har hemma funkar bäst ihop.
fick varning pga topicen -.-
då tkr jag att det är väldigt dåligt av admin att inte dela ut ngn varning här -.-
Kul att du uppmärksammar det, visar att du lärt dig något ( vilket 95% inte gör... )
Självklart ska TS ha varning för det här är ett sämre topic än de du skrev...
Till TS: Ändra topic för hel**te....
"Bensinskalle"
varför ger ni ut varningar för ?? tycker bara det verkar onödigt. Tror jag fick det för att jag råkade skriva ett ? i en rubrik i en tråd. haha
Hade en Derbi Predator för några år sedan.. den gjorde 75 km/h på rakan.. och maxa mätaren i nedförsbackar... endast v ringen dragen... go schooter... numera kör jag en Baotian Diablo... gött drag i den med.... endast "rosa" kabeln klippt... gör ca 70 km/h