Någon åldersgräns?MalteG skrev:Nova meet den 11:te september, datumet är inte helt bestämt än, men just nu siktar vi på lördagen den 11:te september.
Jag, Malte och Anton/Malander, hostar detta meetet, och har tänkt att förengångsskull ska vi försöka vara seriösa med race i de olika klasserna.
Det kommer vara utmätt noga med 201M, och stunt parkeringen åt höger, vill man fuckoköra får man ta och göra det vid parkeringen vid Siba och sova.
Kommer kanske säljas läsk eller typ hustler.
Race klasser:
70 cc
50cc
orginal( Typ med effektrör)
samt veteran om de e tilräckligt många
Orginal tråden för meetet är här: http://www.moppenet.nu/showthread.php/2 ... -SPETEMBER
Skriv helst upp er där, om ni inte har ett moppenet.nu konto, så skriv självklart upp er här, men skriv helst inte upp er på båda.
T.ex:
1. MalteG 70cc stunt.
Det kommer en hel del stuntare, sen ganska mycket race, vet inte om det kommer fler från stp, och nej finns ingen åldersgräns, men det ska nog bli ett ganska seriöst meet.toxicstone skrev:Någon åldersgräns?MalteG skrev:Nova meet den 11:te september, datumet är inte helt bestämt än, men just nu siktar vi på lördagen den 11:te september.
Jag, Malte och Anton/Malander, hostar detta meetet, och har tänkt att förengångsskull ska vi försöka vara seriösa med race i de olika klasserna.
Det kommer vara utmätt noga med 201M, och stunt parkeringen åt höger, vill man fuckoköra får man ta och göra det vid parkeringen vid Siba och sova.
Kommer kanske säljas läsk eller typ hustler.
Race klasser:
70 cc
50cc
orginal( Typ med effektrör)
samt veteran om de e tilräckligt många
Orginal tråden för meetet är här: http://www.moppenet.nu/showthread.php/2 ... -SPETEMBER
Skriv helst upp er där, om ni inte har ett moppenet.nu konto, så skriv självklart upp er här, men skriv helst inte upp er på båda.
T.ex:
1. MalteG 70cc stunt.
Låter iaf nicefler ifrån staffanstorp som ska ditt?
är nog på hehe är det enbart race, tävlingar alltså.
Min flickväns lillbrossa, har inte fått sin moped än synd :/, se om jag får med någon härifrån hehe.MalteG skrev:SickRazer skrev:ah... Jag bor i Kungsbacka... det är typ 300km därifrån...
Tyvärr kan jag inte vara med... Får vänta tills det blir något meet någonstans här runt Göteborg...
Tråkigt.
HAHAH. HAHAHA, jag är al-qaida, spränger stället med ljudintervallen som min beta skapar:PSkåningens-handelsbod skrev:Hmmm..., 9/11...... Skall vi kalla in Al-Quaida med och bomba lite?
jag skall inleda den dagen med att elda upp ett par koranen i alla fall.toxicstone skrev:HAHAH. HAHAHA, jag är al-qaida, spränger stället med ljudintervallen som min beta skapar:PSkåningens-handelsbod skrev:Hmmm..., 9/11...... Skall vi kalla in Al-Quaida med och bomba lite?
Steget förre:P använder som toa papper, svider som fan men värt det efteråtSkåningens-handelsbod skrev:jag skall inleda den dagen med att elda upp ett par koranen i alla fall.toxicstone skrev:HAHAH. HAHAHA, jag är al-qaida, spränger stället med ljudintervallen som min beta skapar:PSkåningens-handelsbod skrev:Hmmm..., 9/11...... Skall vi kalla in Al-Quaida med och bomba lite?
Lika bra att hysta in en granat med senapsgas rätt in i moskén ju? Problemet löst i ett nafs.toxicstone skrev:Steget förre:P använder som toa papper, svider som fan men värt det efteråtSkåningens-handelsbod skrev:jag skall inleda den dagen med att elda upp ett par koranen i alla fall.toxicstone skrev: HAHAH. HAHAHA, jag är al-qaida, spränger stället med ljudintervallen som min beta skapar:P