Riktigt fräsch!!! Bra jobbat och gillar det rena stuket...
Och sponsorerna är dom rätta!!!
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
Weckis skrev:Riktigt fräsch!!! Bra jobbat och gillar det rena stuket...
Och sponsorerna är dom rätta!!!
tackar tackar! ja, målet var att få ett rent och snyggt stuk! Sen ville jag sticka ut lite i mängden också med en fin färg, så det blev som det blev! Men det kommer saker hela tiden nästan tycker jag ! Sponsorerna är absolut dom bästa
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mycket fint, ser välplanerat ut och du verkar ha tänkt lite innan du agerat istället för att bara ha slängt på massa random saker som inte passar ihop (färgmässigt osv)
Synd bara att din kompis är en pappskalle och inte kan köra
2stroke skrev:Mycket fint, ser välplanerat ut och du verkar ha tänkt lite innan du agerat istället för att bara ha slängt på massa random saker som inte passar ihop (färgmässigt osv)
Synd bara att din kompis är en pappskalle och inte kan köra
tackar tackar! Jao, man måste ju göra så ju för att allt ska blir bra!
Jag vet att han var jävligt ivrig! Jag blev riktigt sne på honom efteråt.
Liksom, om man provar en annans moppe ska man ju vara försiktig. Köra in cylindern och så ... :/
haha, ja det kanske jag är haha ne, men man ser att det är folk som kommer fram och kollar på den typhela tiden och den fångar massa blickar när man kör med den Speciellt på stan
stormgarde skrev:Ser riktigt bra ut men varför inte 70cc?
Tackar för att jag använder densom en bruksmoppe också Får se om det blir det sen i vinter kanske
PoWeRKinG skrev:om det är 30 moppe så ta bort blinkers. köp en annanbakkåpa än org ev bygg om i bak annars skitsnygg
det var bara bakkåpan som gjorde mig bekymrad
Jag har dolda blinkers i fram Bakkåpan kommerinte jag görasåmkt mer med
Näroch om jag sälger den såkommer jag förmodligen sälja den med vita kåpor och dom är en blandning av str8 och BCD Så kommer jag givetvis sälja dom röda bredvid
Frullen_91 skrev:Är 99 % säker på att du skall modda på den framkåpan du köpt där bak?
hahah, sorry Nu blir det inte mycket mer med aerox´en faktiskt
Köpte ett helt kåpset av en kompis för 500:- (str8) och jag har alltid gillat vit, + så ville jag ha lite omväxling så jag satte på dom! Kommer bilder sen när den är klar
Sen kommer det lite småsaker, som tex Stage6 styrstag och str8 styre, som jag tycker är otroligt snyggt!