Var kan man hitta detta? har letat massor men aldrig hittat.. Eller någon som har kanske? vad ska man ha för tätningsmedel när man sätter ihop blocket? koppar pasta*?
Senast redigerad av viktors1994 den 5 oktober 2010, 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Du har det på delen som sticker ut precis från cylindern. det ksa minska ljudet och få ett dovare, mullrigare och grovare ljud. som jag har förstått det iallafall. Själv tycker jag det är gräsligt fult..
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
Sockan skrev:Du har det på delen som sticker ut precis från cylindern. det ksa minska ljudet och få ett dovare, mullrigare och grovare ljud. som jag har förstått det iallafall. Själv tycker jag det är gräsligt fult..
Sockan skrev:Du har det på delen som sticker ut precis från cylindern. det ksa minska ljudet och få ett dovare, mullrigare och grovare ljud. som jag har förstått det iallafall. Själv tycker jag det är gräsligt fult..
Det leder bort värme från kröken.
Vettefan om jag fattat det här rätt.. men hur kan det leda bort värme om det ligger emot? Kanske det är något värt att skaff endå sen lacka över bandaget. :p
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
viktors1994 skrev:Var kan man hitta detta? har letat massor men aldrig hittat.. Eller någon som har kanske? vad ska man ha för tätningsmedel när man sätter ihop blocket? koppar pasta*?
biltemas röda packningsmassa funkar perfekt , tål 250-300 grader och bensin , vatten osv osv
viktors1994 skrev:Var kan man hitta detta? har letat massor men aldrig hittat.. Eller någon som har kanske? vad ska man ha för tätningsmedel när man sätter ihop blocket? koppar pasta*?
biltemas röda packningsmassa funkar perfekt , tål 250-300 grader och bensin , vatten osv osv
Bor två timmar bort från biltema.. Så måste hitta något annat