sätt den under sadlen så du går in vid bakdäcket för där in kollar ju ingen du har ju som en undertail som du kan öpna å stänga de ä ju rätt smart tycker ja
mt5a_stunt skrev:sätt den under sadlen så du går in vid bakdäcket för där in kollar ju ingen du har ju som en undertail som du kan öpna å stänga de ä ju rätt smart tycker ja
Är det för polisen eller föräldrarna du vill ha blackbox, om det är föräldrar sätt sen i någon kabelvivra, är det en polis har du problem, stoppar dom dig har dom ett mätinstrument dom letar med, dom hittade min under min högtalare, dom tog fram något sen, pep det till så pekade dom på ett område och sa där någonstans är din blackbox, det tog dem 30 sekunder att hitta, men sen kan det vara så att dom inte bryr sej...
Viva-Micke skrev:Är det för polisen eller föräldrarna du vill ha blackbox, om det är föräldrar sätt sen i någon kabelvivra, är det en polis har du problem, stoppar dom dig har dom ett mätinstrument dom letar med, dom hittade min under min högtalare, dom tog fram något sen, pep det till så pekade dom på ett område och sa där någonstans är din blackbox, det tog dem 30 sekunder att hitta, men sen kan det vara så att dom inte bryr sej...
alltså... varför vill du ha en blackbox isf? snuten märker att man har blackbox på och de vet vart den sitter så... äre för din päron eller? jag får inte trimma men har slängt på det ändå, kör på höga växlar i tätbebyggdt område bara så låter den orginal:D
Men vad är det för slags instrument de använder för att hitta blackboxen? ifall det är någon slag laser så borde väll det gå bra att klä in blackboxen i folietejp?
skogen_swe skrev:ha som jag har, under sittsen på höger sida just bakom ena bakåpan det har räddat mig från polisen 3 gånger för de går fort och trycka på knappen där
viper skrev:Men vad är det för slags instrument de använder för att hitta blackboxen? ifall det är någon slag laser så borde väll det gå bra att klä in blackboxen i folietejp?
asså snuten är inte riktigt puckade, dom vet ju vart folk sätter den å hittar dom den inte så känner dom på att hela skiten skakar sönder när du kommer till varvstoppet...
skogen_swe skrev:ha som jag har, under sittsen på höger sida just bakom ena bakåpan det har räddat mig från polisen 3 gånger för de går fort och trycka på knappen där
Är de på en scooter eller?
Japp mest för föräldrarna, får ju inte trimma
nä på en Rieju drac, vill du ha bild på stället jag har knappen på så kan jag ordna de
Är de på en scooter eller?
Japp mest för föräldrarna, får ju inte trimma
nä på en Rieju drac, vill du ha bild på stället jag har knappen på så kan jag ordna de
mt5a_stunt skrev:ja fixaaa annars så sätter du upp knappen i sadlen på sidan så ser dom den inte men då skulle du ju haft undertail så dom inte ser den där under sen
men jag har börjat bli sugen på o bli den första med hel vit RRX ,, ALLT vitt
förutom sånt som måste vara svart, o ramen, alla kåpor, undertail, sadel, men vet inte hru de ser ut och hur mkt de kommer kosta
Jag har en Blackbox på min RRX.. Det finns ett litet utrymme om du tar vort tanken och på vänster sida ovanför kablarna mot ramen. där måste man skruva bort tanken för att hitta den.
ska själv också köpa blackbox snart, men om man blir stannad och dom misstänker att man har blackbox, börjar dom skruva av kåpor mm för att hitta den eller?
Haraldsson skrev:Jag har en Blackbox på min RRX.. Det finns ett litet utrymme om du tar vort tanken och på vänster sida ovanför kablarna mot ramen. där måste man skruva bort tanken för att hitta den.
Då måste man ha fjärr va? jag kommer ha en knapp eller vad man säger
Haraldsson skrev:Jag har knapp har bytt ut switch mot en knapp och satt den bak vid luftburken så det är bara att trycka till med låret på den lilla kåpan med hål.