Ny Photoshop tävling!! ja eller nej?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
Riejudrac_
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Ny Photoshop tävling!! ja eller nej?

Inlägg av Riejudrac_ »

Fick en idé om att starta ännu en ny photoshoptävling.
Med en lite annorlunda bild ist för bara Derbi & Aerox..

Priset får bli äran!
Och tävlingen erhåller samma regler som tidigare!

Men jag har en fråga om hur jag ska kunna få dom publicerade på arkivet alltså bidragen, så att alla kan se dom och rösta! :D
Skulle vilja ha en moderators elr Jonas godkännande innan jag tar till åtgärd!

Jag tänkte att jag kanske kunde skicka bidragen till nån modd så dom publicerade dem, så att det blir en omröstning!.

Vad tror ni, ska vi ha en till PS tävling ? :)
Bild
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

why not :)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Det skulle vara grymt, men måste man använda Photoshop? Får man använda något annat redigeringsprogram?
Jag kan använda photoshop, men får man inte blanda lite med typ Adobe Illustrator eller något?
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

SickRazer skrev:Det skulle vara grymt, men måste man använda Photoshop? Får man använda något annat redigeringsprogram?
Jag kan använda photoshop, men får man inte blanda lite med typ Adobe Illustrator eller något?
Man säger bara photoshoptävling, har inte varit med om nån tävling där man inte får använda i princip vad man vill :P
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Riejudrac_
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Riejudrac_ »

jag har skickat ett pm till bensinskalle och fråga om han kan publicera dem på arkivet till omröstningen!:D
Bild
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Tuta skrev:
SickRazer skrev:Det skulle vara grymt, men måste man använda Photoshop? Får man använda något annat redigeringsprogram?
Man säger bara photoshoptävling, har inte varit med om nån tävling där man inte får använda i princip vad man vill :P
Aha, ok. Men då är jag lätt med! Kan göra rätt häftiga grejer med de programmen jag har 8)
Riejudrac_
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Riejudrac_ »

SickRazer skrev:
Tuta skrev:
Aha, ok. Men då är jag lätt med! Kan göra rätt häftiga grejer med de programmen jag har 8)
king , hoppas att han går me på de:)
Bild
Skriv svar