tackarPontusandersson95 skrev:stage6 streetrace 70cc
länka cylinder är du snäll, enda jag hittar har flänsar och det har ju inte min.Pontusandersson95 skrev:http://www.twostroke.se/product.asp?product=18597
Men Stage6 skriver det på nästan alla (tror jag) deras cylindrar, för att man ska tro att det är en original. Ex: Om polisen kollarJetforce_Dahlin skrev:Om det står 49 Cm3, så är det 49cc. Och om du frågar mig så såg de ut att vara gjurjärn.
ingen som har sagt att det måste vara det man måste ju kunna lura farbrorblå lite stage6 har en 70cc cylinder som det står 49cc på och om han tror att den går som en 70cc så är det nog troligtvis denJetforce_Dahlin skrev:Om det står 49 Cm3, så är det 49cc. Och om du frågar mig så såg de ut att vara gjurjärn.
Aha okRacingTobbe skrev:Men Stage6 skriver det på nästan alla (tror jag) deras cylindrar, för att man ska tro att det är en original. Ex: Om polisen kollarJetforce_Dahlin skrev:Om det står 49 Cm3, så är det 49cc. Och om du frågar mig så såg de ut att vara gjurjärn.
Mät borrningen, är de 47.6mm är det 70cc. Har kolven 2 ringar är det inte sport pro cylindern. Antingen streetrace eller den värre.toxicstone skrev:Har en stage6 70cc, iaf enligt förra killen och vad jag själv upplever det som:P
Står 49cm3 på den, är en stage6 iaf iom stjärnorna, men eftersom kolven har 2 ringar och inte en som den sport pro på twostroke samt att jag är rätt säker på att denna inte är aluminium utan gjutjärn iom den är svart och känns tung, så vet jag inte alls, ska köpa ny kolv till den men vet inte vilken som passar iom detta, samt intressant att veta endå.
jättetacksam för hjälp.