xbox360 flash?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

xbox360 flash?

Inlägg av Zibb »

hejsan!


Var kan man flasha sitt xbox? bra affärer asså?

Och kan man ladda ner spel och sedan bränna på skiva och sedan spela?

Kan man spela live efter flashen? Och vad händer om du blir bannad av Microsoft?

MVh
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
stektkorv
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 443
Blev medlem: 13 april 2010, 14:36
Ort: Överkalix <3 ;P
Kontakt:

Inlägg av stektkorv »

ja om du ska flasha eller chippa tar du ju en ganska fet risk.
Finns endel hemsidor där man kan bli medlem och ladda ner xbox spel som man bränner över och INTE behöver chippa/flasha alls. fast de kostar ..
Och blir du tagen av microsoft blir de väl BAN så du får fixa ny xbox?

Men flasha går väl kanske att göra hemma? Dock lite riskabelt
Jag: Var sitter förgasaren då?

Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)

FAIL
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Re: xbox360 flash?

Inlägg av toxicstone »

Zibb skrev:hejsan!


Var kan man flasha sitt xbox? bra affärer asså?

Och kan man ladda ner spel och sedan bränna på skiva och sedan spela?

Kan man spela live efter flashen? Och vad händer om du blir bannad av Microsoft?

MVh
jag kan göra, har gjort, även lämnat in den, min blev bannad även fassans, finns nyare flashning som är säkrare nu, men skitsvårt att hitta spel om du inte är medlem på en private hemsida sedan länge med mycket bra upload på nån tb, värdelöst, lovar, free hand hittar du få pal, mest region free men det är knappt, har givit upp och köper xbox spel på blocket,mycket bättre, lovar dig, är erfaren faktiskt, köpte ton av skivor och skrivare för detta ändamål, står här bara nu.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
stektkorv
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 443
Blev medlem: 13 april 2010, 14:36
Ort: Överkalix <3 ;P
Kontakt:

Inlägg av stektkorv »

ja tycker då att istället för att flasha så köper du begagnade spel. Dom kostar ju några HUNDA kronor mindre än nya. Gör jag iaf ;)

tänk också på att skivorna MÅSTE vara ett speciella. Dom skivorna KOSTAR typ 50-100kr för typ 5 skivor. Och sen som toxic säger måst du vara medlemm på privata betal sidor som kostar runt 500kr om ja minns rätt
Jag: Var sitter förgasaren då?

Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)

FAIL
Skriv svar