Ja, du bör slipa ner lacken, om du har ngn. Vissa kåpor är inte lackade. Utan är färgad plast. Men om du har lack bör du slipa ner lite. Om du lämnar in dem behöver du inte slipa lr ngt. Firman gör det som behövs. Och ja, det kostar en del
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Hade också tänkt lacka mina kåpor... Metallic vita. Någon som vet var man kan lämna in dem och ungefär hur mycket det skulle kosta att lacka alla kåpor på en Rieju Drac? Förutom lampkåpan, för ska köpa en vit crossplatta istället. Tänkte lacka dem själv men har aldrig gjort det innan och vill att det ska bli så bra som möjligt
SickRazer skrev:Hade också tänkt lacka mina kåpor... Metallic vita. Någon som vet var man kan lämna in dem och ungefär hur mycket det skulle kosta att lacka alla kåpor på en Rieju Drac? Förutom lampkåpan, för ska köpa en vit crossplatta istället. Tänkte lacka dem själv men har aldrig gjort det innan och vill att det ska bli så bra som möjligt
Jag skulle köpa crossplattan o sen lämna in den med då det inte blir samma vit
SickRazer skrev:Hade också tänkt lacka mina kåpor... Metallic vita. Någon som vet var man kan lämna in dem och ungefär hur mycket det skulle kosta att lacka alla kåpor på en Rieju Drac? Förutom lampkåpan, för ska köpa en vit crossplatta istället. Tänkte lacka dem själv men har aldrig gjort det innan och vill att det ska bli så bra som möjligt
Haha! Det tänkte jag aldrig på... Det är nog en bra idé.