hej jag har fått ett problem med min speedfight... när den blir varm så tappar den accelerationen helt innan den börjar rycka till.. jag och en kompis tror att det är kopplingen som slirar men jag har bytt till hårdare tryckfjärder men det räckte inte så jag funderar på att köpa en ny koppling... tror ni det har med kopplingen att göra eller tror ni det är nåt annat?? Tacksam för svar // Victor
jag har testat med mitt orinalrör och det funkade jättebra så jag tror inte det är tryckfjädern iaf, men jag vill inte ha ett orginalrör för den går så dåligt då men mina kompisar har köpt likadana rör med olika kopplingar så jag tänker använda dom som mina försökskaniner^^ men vi får se om det funkar då annars blir jag sur kan skriva hur det funkade när dom får grejjerna:D
speedy05 skrev:jag har testat med mitt orinalrör och det funkade jättebra så jag tror inte det är tryckfjädern iaf, men jag vill inte ha ett orginalrör för den går så dåligt då men mina kompisar har köpt likadana rör med olika kopplingar så jag tänker använda dom som mina försökskaniner^^ men vi får se om det funkar då annars blir jag sur kan skriva hur det funkade när dom får grejjerna:D
Testa byta upp munstycket, annars testa byta remmen för när den blir varm så blir den mjukare vilket betyder att du förlorar acceleration (stavning)?
speedy05 skrev:jag har testat med mitt orinalrör och det funkade jättebra så jag tror inte det är tryckfjädern iaf, men jag vill inte ha ett orginalrör för den går så dåligt då men mina kompisar har köpt likadana rör med olika kopplingar så jag tänker använda dom som mina försökskaniner^^ men vi får se om det funkar då annars blir jag sur kan skriva hur det funkade när dom får grejjerna:D
Testa byta upp munstycket, annars testa byta remmen för när den blir varm så blir den mjukare vilket betyder att du förlorar acceleration (stavning)?
dock när den blir varmare så blir det bättre fäste mot kopplingen, precis som när man bränner däck
Ny koppling funkade! fast jävla stage6 skit gjorde så att moppen toppade 70:( ska köpa en malossi fly clutch istället:D btw så har en av mina kompisar en speedfight3 som med dragen bricka och pluggat technigas rör bara toppar 48-51.. är det nån som vet vad problemet kan va?
speedy05 skrev:Ny koppling funkade! fast jävla stage6 skit gjorde så att moppen toppade 70:( ska köpa en malossi fly clutch istället:D btw så har en av mina kompisar en speedfight3 som med dragen bricka och pluggat technigas rör bara toppar 48-51.. är det nån som vet vad problemet kan va?