Varför illa , ni har ju varit tsm förut . Tagga till för faenzvynx skrev:illa..blackmasai skrev:fan mitt ex har börjat klänga på mig och hångla men jag undrar är det så bra att börja strula med sitt ex?

Varför illa , ni har ju varit tsm förut . Tagga till för faenzvynx skrev:illa..blackmasai skrev:fan mitt ex har börjat klänga på mig och hångla men jag undrar är det så bra att börja strula med sitt ex?
Gör det INTE!! för fan, om du inte vill ha tbx henne vill säga. Min kompis sitter i den sitsen, han strulade med sitt ex o nu är hon som fan på honom (har börjat släppa lite för de va ett tag sen endå) Men aah, vill du inte ha tbx henne så ska du inte göra något. Har du en ny på G så ska du ABSOLUT inte göra de, fokusera på nytt istblackmasai skrev:fan mitt ex har börjat klänga på mig och hångla men jag undrar är det så bra att börja strula med sitt ex?
fan va klok du va....men det är svårt som fan när hon skriver skit om en och leker värsta gangster!chifen skrev:Skit i henne och gå vidare. Bra mycket lättare än att börja fjanta runt och visa hur illa man tycker om varandra och hålla på att snacka skit. Det hjälper inte med något. Visa bara att det inte är sant att du är ett svin genom att INTE bete dig som ett arsle tillbaka, va den mest mogna. Du tjänar inget på att hålla på att bråka med henne, det kommer du bara må dåligt av.
har sagt det! sen skrev hon skit om mig på fb. så smsade jag och frågade "vafan är ditt problem nu" då svarade hon"oj vad lillagubben är arg, tagga ner" jag sa" varför leker du" hon sa"det är du som leker mannen" blir fan cp!DEA!! skrev:Verkar ju inte vara så lätt att prata med henne då heller ju "/, isåfall kunde ni ju ha gjort det och du bett henne lägga ner liksom.
Fråga om ni inte bara kan vara vänner, ni behöver ju inte prata o så massa, men liksom aa, så hon slutar...?
Annars en väldigt omogen tjej ?
Förstår dig mannen, har varit med om samma sak:Perik_94 skrev:får hoppas det...fast har inte skrivit så till henne på typ en veckaDEA!! skrev:förstår samtidigt att det inte är så lätt att ignorera!
Men om du inget säger på några dagar så kanske hon tröttnar?!
Säg ifrån!blackmasai skrev:fan mitt ex har börjat klänga på mig och hångla men jag undrar är det så bra att börja strula med sitt ex?
lr hur, bara kolla? aja, ska försöka mig påt ikväll, återkommer med resultat(A)RacingTobbe skrev:+ från mig!Maltyboy skrev:kolla bara? :ODEA!! skrev:
Sedan låter hon dig kolla under kjolen
haha
hahahahah, kul ju !