Röd CPI sm stulen ungefär vid Myggenäs eller vad det heter
Reg nr: LJA 926... Håll utkik vore schysst!
Sådana här jävlar som inte kan fatta skillnad på deras o andras saker borde det fanimej vara skottpengar på... jävla idioter!
aerox-sami skrev:typisk ja vad ska man säga "invandrare" så skulle inte förvåna mej om det var dom =/ hoppas han får tillbaks den eller ny !
indeed
Måste tyvärr hålla med där lite, skulle inte förvåna mig om dom var iaf första generationens invandrare.. Aja vi får väll se, antagligen säljer dom den i delar på blocket... om dom nu är smarta nog att förstå det... eller så är dom så dumma o lägger ut den med bild på regplåten o allt
aerox-sami skrev:typisk ja vad ska man säga "invandrare" så skulle inte förvåna mej om det var dom =/ hoppas han får tillbaks den eller ny !
indeed
Måste tyvärr hålla med där lite, skulle inte förvåna mig om dom var iaf första generationens invandrare.. Aja vi får väll se, antagligen säljer dom den i delar på blocket... om dom nu är smarta nog att förstå det... eller så är dom så dumma o lägger ut den med bild på regplåten o allt
man får ju hoppas på det bästa..
Vilka satans tattare rent utsagt... tragiskt att en del inte ser skillnad på mitt och ditt!
Skulle någon sno min moppe och försöka sälja den på blocket hade jag kontaktat honom, dratt dit och bankat skiten ur han!!
Riejudrac_ skrev:
Vilka satans tattare rent utsagt... tragiskt att en del inte ser skillnad på mitt och ditt!
Skulle någon sno min moppe och försöka sälja den på blocket hade jag kontaktat honom, dratt dit och bankat skiten ur han!!
Håller med till 110%!
OT Tror dock min egen moppe står ganska säkert
Vilken färg är din cpi? gjorde en snabb sökning på blocket och hitta en annons som lades upp idag, den är blå och det ser ut som att den sista siffran på regplåten e en 6a
EDIT: läste start inlägget lite för snabbt, trodde det var din moppe som var stulen och din polares på bilden
goldmann skrev:Vilken färg är din cpi? gjorde en snabb sökning på blocket och hitta en annons som lades upp idag, den är blå och det ser ut som att den sista siffran på regplåten e en 6a
EDIT: läste start inlägget lite för snabbt, trodde det var din moppe som var stulen och din polares på bilden
RÖD, men dom kan ju ha lackat om den, men antagligen inte med CPI dekalerna o allt. Reg nummret skrev jag högst upp va ?
Så det är väll lite kännetecken, polerad sving, moddad b-läpp om dom är så dumma o har kvar den... Styling nät vid kylarvingen, finns säkert mer men måste dra iväg till skolan Tack för omtanken grabbar han är säkert grymt tacksam!
verka intresserad utav att köpa den och så frågar du vad det är för reg nummer.
Tänkte det med först tills jag såg att den inte hade ifyllt med däckpenna, inget stylingnät vid kylarvingen, inte polerad sving och dekaler på svingen. :p
Det där är väl inte CPI's original rör eller? Han på blocket har i alla fall precis samma rör. Och han kan ju ha klistrat på något klistermärke där det var polerat...
EDIT: Ah, så Daneees kommentar och datumet nu... sry, men ska fortsätta leta på blocket.
Senast redigerad av SickRazer den 28 september 2010, 19:40, redigerad totalt 1 gånger.
Grymt synd om Hast. Lade till honom på msn för drygt en vecka sen så hjälpte han mig lite med hur jag skulle fixa till min moppe lite. Grymt snäll är han.
CPISMduDE skrev:Grymt synd om Hast. Lade till honom på msn för drygt en vecka sen så hjälpte han mig lite med hur jag skulle fixa till min moppe lite. Grymt snäll är han.
Ja, fast dom hitta den ju för ett tag sen, han är fett snäll