Aerox är ju rätt balanserad när man väl är på bakhjulet.. Men dom väger helvete dock!
Skulle satsa på en Slider helt klart.. ca 70kg vikt.. ca 50kg ligger på bakredelen Dock spelar det nog itne så stor roll, du vänjer dig nog vid det du kör efter ett tag så
TGB hawk har bäst axxet om man kör original o har den starkaste mottorn så på med ett luftfilter o banka igen blindtarmen sen går den 70 o lätt att få upp på bakan, den är inte så vanlig men underskattad för det är värkligen inget china mög det lovar ja dig sjukt nice o slider 12an passar på dom om man bara ändrar hålen i 12an lite
Beta Ark wtf, skön balans, följer en direkt och allmänt lätta att få upp på bakdäcket. aerox tummen ner
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
satsa på viva jag har en axxe är gott org och jävligt lätta kan fa lyta min från marken med händerna xd men kåperna behöver försörkas ialla fall fästena
skulle säga att peugeot ludix blaster är den bästa stunt moppen orginal med väldigt bra acc tack vare 17,5 mm förgasaren som sitter på.
det tråkiga är att framdämparna kan lätt gå sönder när man stuntar.
annars så tycker jag att yamaha slider är det bästa valet som är gjord för att stunta.