Ha hahahahaha det var så länge sedan jag hört något så dumt att jag glömt bort när det var.Putteeee skrev:Ok för han sa att variatorn kunde smälta för att det skulle bli för varmt utan variator med hål och att remmen skulle slitas skitmycketandersjohansson93 skrev:du behöver inte byta någonting,
Han e lite störd han har tydligen hört de av sina moppekompisar och han har fösökt att övertala mig med att man behöver byta allt i hela variatorn annars går det åt *elvete men beställde bara multivariatorn nu så det blir nog brarunners skrev:Ha hahahahaha det var så länge sedan jag hört något så dumt att jag glömt bort när det var.Putteeee skrev:Ok för han sa att variatorn kunde smälta för att det skulle bli för varmt utan variator med hål och att remmen skulle slitas skitmycketandersjohansson93 skrev:du behöver inte byta någonting,
Nä variatorn smälter inte samman till en liten klump och remmen slits inte i heller. Men visst man får bättre kylning med en bättre kopplingsklocka, Det kan göra sitt. Men så klart inte nödvändigt.