Det är väl fortfarande allas ansvar att läsa reglerna innan man postar en tråd, ellerhur?Pulliboy skrev:Okej, att han kanske inte förstår att han borde lägga sina frågor i samma tråd! Men det finns ingen anledning att göra narr av honom för det!
Han är faktiskt helt ny medlem och har kanske inte förstått alla regler än! Det är svårt att kunna allt! Alla har varit nybörjare någon gång!
Jag vill inte se några fler komentarer som inte handlar om hans fråga!
Bäst av allt är nog om någon moderat låser alla hans trådar utom en, där han kan få ställa sina frågor och vi medlemmar ger honom ett ärligt svar! =)
+1Q skrev:Det är väl fortfarande allas ansvar att läsa reglerna innan man postar en tråd, ellerhur?Pulliboy skrev:Okej, att han kanske inte förstår att han borde lägga sina frågor i samma tråd! Men det finns ingen anledning att göra narr av honom för det!
Han är faktiskt helt ny medlem och har kanske inte förstått alla regler än! Det är svårt att kunna allt! Alla har varit nybörjare någon gång!
Bäst av allt är nog om någon moderat låser alla hans trådar utom en, där han kan få ställa sina frågor och vi medlemmar ger honom ett ärligt svar! =)
Ja, det klart det är!Q skrev:Det är väl fortfarande allas ansvar att läsa reglerna innan man postar en tråd, ellerhur?Pulliboy skrev:Okej, att han kanske inte förstår att han borde lägga sina frågor i samma tråd! Men det finns ingen anledning att göra narr av honom för det!
Jag håller med dig till 100% att det är jobbigt när folk inte förstår, och postar felposter överallt!Q skrev:Säjer inte att du har fel, tvärt om. Men när man blir medlem så rekommenderar dom väl att man tar sin tid att läsa igenom reglerna, gör man de så slipper de bli så här jobbigt me tre likadana felpostade topics
ha kul vetifanPulliboy skrev:Jag håller med dig till 100% att det är jobbigt när folk inte förstår, och postar felposter överallt!Q skrev:Säjer inte att du har fel, tvärt om. Men när man blir medlem så rekommenderar dom väl att man tar sin tid att läsa igenom reglerna, gör man de så slipper de bli så här jobbigt me tre likadana felpostade topicsOch självklart tycker jag man ska kolla igenom alla regler innan man postar! =)
Sen finns det ju alltid de personer som missar det, tyvärr! Så jag tycker folk ska vara vänlig mot personen istället och säga åt honom vad han gjort för fel utan att vara taskig mot honom!
Detta tycker jag alla ska ta efter! Vi finns ju faktiskt på den här sidan för att hjälpa till, lära oss nya grejer och att framförallt ha roligt!
Kunde inte ha sagt de bättre självPulliboy skrev:Jag håller med dig till 100% att det är jobbigt när folk inte förstår, och postar felposter överallt!Q skrev:Säjer inte att du har fel, tvärt om. Men när man blir medlem så rekommenderar dom väl att man tar sin tid att läsa igenom reglerna, gör man de så slipper de bli så här jobbigt me tre likadana felpostade topicsOch självklart tycker jag man ska kolla igenom alla regler innan man postar! =)
Sen finns det ju alltid de personer som missar det, tyvärr! Så jag tycker folk ska vara vänlig mot personen istället och säga åt honom vad han gjort för fel utan att vara taskig mot honom!
Detta tycker jag alla ska ta efter! Vi finns ju faktiskt på den här sidan för att hjälpa till, lära oss nya grejer och att framförallt ha roligt!