70 kanske, vad är original?Malmö-Matrix skrev:Ni som har skrämt upp era maskiner, 2 takt, vad har ni för huvudmunstycket i era fuggar, min matrix har 0,5 munstycket, vad bör jag ha om jag ska plocka bort strypningar i luftburken och avgasröret, kan nån ge mig ungäfärlig tipps så jag vet vart ska jag börja....
Runt 70 borde bli bra. Testa dig fram därikring. Han skrev ju att han hade 0,5. Det han menade då var 50:P Borde det vara, annars vettefan hur han tänkerandersjohansson93 skrev:70 kanske, vad är original?Malmö-Matrix skrev:Ni som har skrämt upp era maskiner, 2 takt, vad har ni för huvudmunstycket i era fuggar, min matrix har 0,5 munstycket, vad bör jag ha om jag ska plocka bort strypningar i luftburken och avgasröret, kan nån ge mig ungäfärlig tipps så jag vet vart ska jag börja....
Säg 70 istället för 0,7. För det är många som inte har en aning om vad 0,7 ärMalmö-Matrix skrev:hehe, japp, menar 50=0.5 mm i diameter på hålet såm släpper bensin igenom, oki grabbar, ska skrämma up min fugge med en 0,7mm munstycket