Rieju SMX 2003 kåpor

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
MorbidAngel
Elmoped

Rieju SMX 2003 kåpor

Inlägg av MorbidAngel »

Tjenare, skulle vilja köpa lite nya coola kåpor till min Rieju SMX 2003 Men lyckas inte hitta några, undrar om någon skulle kunna hjälpa mig hitta några :)

Och för er som har en SMX 2003, undrar om dessa kanske skulle passa min modell 0.0

http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6141

OBS: SUGER på mopeder
MorbidAngel doesn't do fast driving. But if he did, He would probably be the fastest driver in the world...
Användarens profilbild
sakajada
Elmoped
Kontakt:

Re: Rieju SMX 2003 kåpor

Inlägg av sakajada »

MorbidAngel skrev:Tjenare, skulle vilja köpa lite nya coola kåpor till min Rieju SMX 2003 Men lyckas inte hitta några, undrar om någon skulle kunna hjälpa mig hitta några :)

Och för er som har en SMX 2003, undrar om dessa kanske skulle passa min modell 0.0

http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6141

OBS: SUGER på mopeder
Setet kommer förmodligen inte att passa. Det där är ett Derbi kåtkit. Kolla på www.lellesmc.se så ska du nog se att du hittar något.
Och dessutom borde norg denna tråd förflyttats till "vart kan man köpa"- delen... Har du kollat där innan förresten?
Rieju RRX ♥
Användarens profilbild
MorbidAngel
Elmoped

Inlägg av MorbidAngel »

Hittade ingenting.
Såg inte ens att det fanns en sådan sektion 0.0 Skall kolla där nu.
MorbidAngel doesn't do fast driving. But if he did, He would probably be the fastest driver in the world...
Användarens profilbild
sakajada
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av sakajada »

Sök på sidan istället, där nere i vänster någonstans borde det finnas en sökruta om jag inte minns helt fel. Sök på SMX där så ska du se :)
Rieju RRX ♥
Användarens profilbild
MorbidAngel
Elmoped

Inlägg av MorbidAngel »

Nu hittade jag till RRX men det var inga bilder 0.0
Användarens profilbild
Jontee
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Jontee »

köpa begande rrx/mrx kåpor från blocket eller annan sida, fästerna i tanken på inte passa så den får du också byta isåfall om du ska köpa nya modellen mrx/rrx kåpor,byt tanken till en rrx tank!!
Låst