va inte det bara nått tramsförslag från nån äcklig kärring? Tror aldrig det skulle gå igenom...TK_DRAC skrev:Visste du att vi ska byta nationalsång bara för att blattarna tycker den är rasistisk...jimmie93 skrev:sjukt jubluerider94 skrev:ja, och inte fan hade de byggt upp kyrkor för oss kristna.. men när de kommer hit ska vi då fan bygga moskéer o all jävla skit..
de får väl ta seden dit dom kommer..
mamma jobbar på dagis, nu måste alla äta den maten som invandrarna äter för att hon i köket kan inte laga 2 olika maträtter och invandrarna kan inte äta det vi svenskar äter.. nu måste hon göra maten på annat kött än gris vilket blir mkt dyrare!![]()
och är det någon som tänkt på att man inte sjunger svenska national sången på skolavslutningen längre?
Dem är skiträdda för allt som har fyra ben och skäller.Daaanne skrev:Invandrare brukar dock inte veta vad ordet Rasism betyder och det har man märkt hos väldigt många....
Tycker inte att våran nationalsång har några rasistiska ord i sången så att vi skulle behöva byta sången bara för att invandrarna anser att den är rasistisk är rena skammen!
Lite roligt att de kommer och kaxar när de är ett antal personer men inte så jävla kaxiga när de är helt själva.Såg ett gäng på ungefär 20 *fult ord* och då var jag ute med min hund (schäfer), den kände sig för att gå igenom där alla dom stog och det blev ett jävla liv från dem hehe... Dessutom så var dom några år äldre än mig
Ställer man den på stan i en 15min - en kvart (hahaha som en pizza bagare) så är den borta eller sönderslagen... det är ju mindre braTK_DRAC skrev:Man behöver inte oroa sig för hur man ska bli av med moppen heller xDMaltyboy skrev:En sak som är lite bra med att bo med dom runt sig är ju att man kan köra lite trimmat utan att någon bryr sig för alla är vana att det kommer 4-5 pers på en trimmad moppe
hahah "15min - en kvart" säger dem här med så klockren xDMaltyboy skrev:Ställer man den på stan i en 15min - en kvart (hahaha som en pizza bagare) så är den borta eller sönderslagen... det är ju mindre braTK_DRAC skrev:Man behöver inte oroa sig för hur man ska bli av med moppen heller xDMaltyboy skrev:En sak som är lite bra med att bo med dom runt sig är ju att man kan köra lite trimmat utan att någon bryr sig för alla är vana att det kommer 4-5 pers på en trimmad moppe
Sen går det ju inte att placera alla överallt eftersom det är kopiösa mängder det handlar om.spf2 skrev:Som ni nämde innan. Invandrare som bor på segrigerade ställen blir kriminella det gäller detsamma svenskar "man blir som man umgås",
Om man inte kastade alla invandrare på ett eller två ställen i en stad och sa "klara er" så skulle det inte vara så här.
svenskar är lika kassa som invandrare som bor i *fult ord* hålorna!. Så ni ska nog inte skyll allt på oss som invandrar utan staten som segrigerar.
Det är för jävligt med folk som kommer hit, som kan arbeta, men helt enkelt väljer att parasitera på den välfärdsstat som Sverige är. Sådana borde skickas ut direkt.Mura skrev:även om dom inte förstör och snor förstör dom endå svergie som måste ge dom social bidrag och skit__OssE__ skrev:Helt rätt!!!abk skrev:Något som är väldigt viktigt i den här situationen är att INTE generalisera.
Det är också ytterst viktigt att kunna skilja på *fult ord* och invandrare, jag är själv från ett annat land än Sverige (dock född här), och jag förstår trådskaparen till fullo.
Personer som håller på så oavsett etnisk härkomst borde avrättas. Spelar fan ingen roll var de kommer ifrån, de är lika ruttna ändå.
Jag håller med! Vi lär oss om deras seder och skit saker i skolan, men lär dom sig det i skolan hemma!?! Skulle fan inte tro det!Tuta skrev:En kompis moppe som försvann sen hitta han den I ån. Vi vet vem det var men har ju inga bevis![]()
Sen kommer jag ihåg att några gick runt och sa att man skulle respektera deras religion och skit sen nån dag så stog dom och spotta i en bibel... inte för jag är religiös men fy fan så svinigt gjort.
chifen skrev:Fyrbent varelse som jamar.quikk skrev:vad är en katt?
Hade det skett i min åsyn så hade jag mördat den j*vla bibelspottande djävulen. Långsamt. Dem tror att dem lever kvar i nåt j*vla saharaland fortfarande bland sand och kameler.akratz skrev:Jag håller med! Vi lär oss om deras seder och skit saker i skolan, men lär dom sig det i skolan hemma!?! Skulle fan inte tro det!Tuta skrev:En kompis moppe som försvann sen hitta han den I ån. Vi vet vem det var men har ju inga bevis![]()
Sen kommer jag ihåg att några gick runt och sa att man skulle respektera deras religion och skit sen nån dag så stog dom och spotta i en bibel... inte för jag är religiös men fy fan så svinigt gjort.
I deras värld är att skada någons mamma att skada hela släkten, och det grövsta du kan göra är att kasta en sko efter dem som personer. Det är en fruktansvärd förolämpning i deras kultur.Maltyboy skrev:Ta det lite lungt med språket, så inte tråden blir låstVi förstår ändå
+jag har en fråga, varför ska dom alltid ''göra'' ens mamma?
Okej. hahaha i skolan kom det en liten röd hårs t*rk springandes och ba, vem vare som sprang in där och så pekade han mot en dörr och jag ba ''din mamma'' och han bara började slå på mig hahaha men sen drog jag ner han och han sprang till sina kusinerSkåningens-handelsbod skrev:I deras värld är att skada någons mamma att skada hela släkten, och det grövsta du kan göra är att kasta en sko efter dem som personer. Det är en fruktansvärd förolämpning i deras kultur.Maltyboy skrev:Ta det lite lungt med språket, så inte tråden blir låstVi förstår ändå
Vill du riktigt reta upp dem, gör en nidbild på Mohammed...
Det yttersta tecknet på total förakt emot dem, och detsamma som om du sagt "gå och kn*lla din morsa i baken!" rätt i örat på dem typ.
Deras "kultur" är synnerligen sjuk, och att den kvinnliga sidan bär på hedern, och att killarna tydligen kan svina sig bäst de vill.
Men arma den syster som vill skapa sig sitt eget liv......
haha så jävla rätt!Maltyboy skrev:Okej. hahaha i skolan kom det en liten röd hårs t*rk springandes och ba, vem vare som sprang in där och så pekade han mot en dörr och jag ba ''din mamma'' och han bara började slå på mig hahaha men sen drog jag ner han och han sprang till sina kusinerSkåningens-handelsbod skrev:I deras värld är att skada någons mamma att skada hela släkten, och det grövsta du kan göra är att kasta en sko efter dem som personer. Det är en fruktansvärd förolämpning i deras kultur.Maltyboy skrev:Ta det lite lungt med språket, så inte tråden blir låstVi förstår ändå
Det yttersta tecknet på total förakt emot dem, och detsamma som om du sagt "gå och kn*lla din morsa i baken!" rätt i örat på dem typ.
Deras "kultur" är synnerligen sjuk, och att den kvinnliga sidan bär på hedern, och att killarna tydligen kan svina sig bäst de vill.
chifen skrev:Fyrbent varelse som jamar.quikk skrev:vad är en katt?
Det är lite äckligt att dom äns säger att dom ska k*ulla nåns gamla feta mammaakratz skrev:haha så jävla rätt!Maltyboy skrev:Okej. hahaha i skolan kom det en liten röd hårs t*rk springandes och ba, vem vare som sprang in där och så pekade han mot en dörr och jag ba ''din mamma'' och han bara började slå på mig hahaha men sen drog jag ner han och han sprang till sina kusinerSkåningens-handelsbod skrev: I deras värld är att skada någons mamma att skada hela släkten, och det grövsta du kan göra är att kasta en sko efter dem som personer. Det är en fruktansvärd förolämpning i deras kultur.
+1Bjule skrev:Finns många smarta personer här på TsrBor själv i norra järfälla (Kallhäll) Finns lite *fult ord* och så här, Men en sak som stör mig är att om man möter en kille från mellanöster med kepsen på sne och kollar då åker man genast på stryk, men om man är "Svartskallee" så är man deras "bror! Som tur är känner jag dom flesta utlänningarna här i kallhäll och dom är jävligt schyssta så det är tur men backa aldrig för nån stel-opererad "pizza bagare"
PS är själv "Svartskallee" Mamma från sverige och Pappa från Afrika, men Pappa lever som en vanlig svensk,äter gris kör volvo gillar bilar och svensk husmans kost! :)Dock bryter han lite men men han håller sig inom ramens laggar och han brukar åka runt på kvällen och snacka med dom utlänska gängen och säger att dom ska ge fan i att förstöra! och pilla på andras moppar
Du har helt rätt, Tror att jag har hört att 70% av alla våldtäkter är av utlänningar (ingen säker källa). Men det är för att det är moraliskt OK i deras land. Och när dom då kommer hit och inte får chansen att bli "Svenskar" så ja då gör dom som dom gjorde i deras ursprungsland= INGE BRA!zvynx skrev:Det har helt enkelt ballat ur med invandrarna, visste ni att dom som är födda i irak/iran och bosatta i sverige har bidragit med ca 10,2% av alla våldtäkter(som tagits upp i domstol). och utrikesfödda har bidragit med 64% av alla grova våldtäkter(som tagits upp i domstol) , och tänk då på att det är ca 10% av alla anmälda våldtäkter som går till domstol.
Det är en väldigt stor överrepresentation från deras sida.
politikerna (bortsett från SDrickee7 skrev:Du har helt rätt, Tror att jag har hört att 70% av alla våldtäkter är av utlänningar (ingen säker källa). Men det är för att det är moraliskt OK i deras land. Och när dom då kommer hit och inte får chansen att bli "Svenskar" så ja då gör dom som dom gjorde i deras ursprungsland= INGE BRA!zvynx skrev:Det har helt enkelt ballat ur med invandrarna, visste ni att dom som är födda i irak/iran och bosatta i sverige har bidragit med ca 10,2% av alla våldtäkter(som tagits upp i domstol). och utrikesfödda har bidragit med 64% av alla grova våldtäkter(som tagits upp i domstol) , och tänk då på att det är ca 10% av alla anmälda våldtäkter som går till domstol.
Det är en väldigt stor överrepresentation från deras sida.
Så än en gång är det ett stort misslyckande av Sveriges regering.
Nu kanske det låter som att jag inte tycker dom gör fel, Jag tycker det är så förbannat hemskt. Men som sagt Grundproblemet är att Socialdemokraterna var så förbannat idiotiska att dom skapade alla dom här problemen.
varsågodBjule skrev:Håller med..Man tackar för det där lilla pluset också
Nej men det börjar bli lite mycket nu
Det är många i min Svart släkt som tycker det, Dom tycker dom nya invandrarna har det så jävla lätt! Så var det inte när pappa invandrade 94...
Hade inte tillåtet att min dotter ej skulle få äta kött på dagis, fyfan säger jag bara.bluerider94 skrev:ja, och inte fan hade de byggt upp kyrkor för oss kristna.. men när de kommer hit ska vi då fan bygga moskéer o all jävla skit..
de får väl ta seden dit dom kommer..
mamma jobbar på dagis, nu måste alla äta den maten som invandrarna äter för att hon i köket kan inte laga 2 olika maträtter och invandrarna kan inte äta det vi svenskar äter.. nu måste hon göra maten på annat kött än gris vilket blir mkt dyrare!
för dem inte kan få något annat:P eller det är vanligt i deras hemland.Maltyboy skrev:Ta det lite lungt med språket, så inte tråden blir låstVi förstår ändå