aerox_killen95 skrev:Jag har minarelli blockmen är det den bästa setupen du beskrivit? absolut mest prestanda menar ja:) För dyraste komponenterna kanske inte ger den bästa prestandan? För jag tänkte först satsa på allt det dyraste,men somsagt kanske inte det ger den ultimata prestandan?
Det har jag och kompisen i garagetKarlssoN^ skrev:aerox_killen95 skrev:Jag har minarelli blockmen är det den bästa setupen du beskrivit? absolut mest prestanda menar ja:) För dyraste komponenterna kanske inte ger den bästa prestandan? För jag tänkte först satsa på allt det dyraste,men somsagt kanske inte det ger den ultimata prestandan?
allt det dyraste är inte det bästa...
men Stage6 R/t cylindern *portad* e förjävla sexig+ avstämt från emil123 =
fast här snackar vi 15-20 papp och en moppe som inte skall köras på väg !
Nej, tog i lite lätt xD men det beror ju på om tex du inte gör allt själv så drar det iväg rätt bra + behöver den ju underhållning!Daaanne skrev:Det har jag och kompisen i garagetKarlssoN^ skrev:aerox_killen95 skrev:Jag har minarelli blockmen är det den bästa setupen du beskrivit? absolut mest prestanda menar ja:) För dyraste komponenterna kanske inte ger den bästa prestandan? För jag tänkte först satsa på allt det dyraste,men somsagt kanske inte det ger den ultimata prestandan?
allt det dyraste är inte det bästa...
men Stage6 R/t cylindern *portad* e förjävla sexig+ avstämt från emil123 =
fast här snackar vi 15-20 papp och en moppe som inte skall köras på väg !Kostade dock inte 15k.
Det jag tog upp är bra mycket bra prestanda och kvalité grejer.