Är det snabbkontakt för larm på en Yamaha slider -09?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
hallberg95
Elmoped

Är det snabbkontakt för larm på en Yamaha slider -09?

Inlägg av hallberg95 »

tjena!
Har en Yamaha slider 09. har tänkt på att skaffa larm till moppen efter att guiden om att installera ett kom upp på twostrokerider.se. Jag undrar om det finns snabbkontakt till larmet eller om man är tvungen att dra alla sladdar själv.

Tack på förhand :wink:
toxicstone
Kinaraket

Re: Är det snabbkontakt för larm på en Yamaha slider -09?

Inlägg av toxicstone »

hallberg95 skrev:tjena!
Har en Yamaha slider 09. har tänkt på att skaffa larm till moppen efter att guiden om att installera ett kom upp på twostrokerider.se. Jag undrar om det finns snabbkontakt till larmet eller om man är tvungen att dra alla sladdar själv.

Tack på förhand :wink:
Kolla själv vet jag:P

http://www.twostrokerider.se/guider/visa/1664

4,e bilden uppifrån, hittar du en sådan som är inringad i röd så tadaah.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
hallberg95
Elmoped

Inlägg av hallberg95 »

tjena
kanske formulerade det lite konstigt. det jag undrar är om det här snabbkontakt till min moppe, yamaha slider -09 ?
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

hallberg95 skrev:tjena
kanske formulerade det lite konstigt. det jag undrar är om det här snabbkontakt till min moppe, yamaha slider -09 ?
såg inte att du läst guiden, men menade på att en sådan liknande kontakt borde finnas på din om den har en snabbkontakt
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Låst