lazyguuy skrev:har en Rieju rrx 07 Giannelli - Krök (Enduro 2T) resten orginal måste åka runt och chocke annars hackar den nästan dör. Vad ska jag ha för munstycke?
jag vet inte så mkt om det röret eftersom jag faktist aldrig hört talas om de ? så vet inte vart effekten kommer men skulle chansa på munstyckes strl på 85-100.
jag vet inte så mkt om det röret eftersom jag faktist aldrig hört talas om de ? så vet inte vart effekten kommer men skulle chansa på munstyckes strl på 85-100.
Gjorde en liten felstavning ska va tobarro* hur som helst. Här är röret
Hej, ny här på forumet,
Har en aprilia rx 50 -04 AM6 motor.
Tänkte just att nytt munstycke skulle passa bra då jag dragit pluggen på den nyligen. Hur mycket extra effekt osv skulle det ge?
Några tips vilken storlek man ska ha?
Har original (11/51) drevar men tänkte byta upp till (12-13/52).
Hej, ny här på forumet,
Har en aprilia rx 50 -04 AM6 motor.
Tänkte just att nytt munstycke skulle passa bra då jag dragit pluggen på den nyligen. Hur mycket extra effekt osv skulle det ge?
Några tips vilken storlek man ska ha?
Har original (11/51) drevar men tänkte byta upp till (12-13/52).
hej,jag har dragit pluggen i röret på min drac och har storlek 76 på munstycke,den går svin bra
tänkte dra insugspluggen om en stund och undrar om jag måste byta munstycke?svara fort
stektkorv skrev:Behöver ja byta förgasare från 16 till 19mm för 70cc eller räcker det med 16's med 102 munstycke? Skull verkligen vela slippa betala för en förgasare
stektkorv skrev:Behöver ja byta förgasare från 16 till 19mm för 70cc eller räcker det med 16's med 102 munstycke? Skull verkligen vela slippa betala för en förgasare
det är inte ett måste.
kej ;P då får de väl räcka
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
Har en mrx som inte går rent med följande setup!
80cc top performance cylinder
24mm flatside förgasare (110 munstycke)
Metrakit Thrower rör
och öppet filter
Vad ska jag ha för munstycke i min förgasare?
Uppskattar all hjälp jag kan få
lazyguuy skrev:har en Rieju rrx 07 Giannelli - Krök (Enduro 2T) resten orginal måste åka runt och chocke annars hackar den nästan dör. Vad ska jag ha för munstycke?
Hej , ska sätta på större munstycke nu på min Gilera rcr -04 vilken storlek ska man ha? och jag undrar inte storleken på munstycket , utan storleken på jängorna, ska de vara 5mm eller 6mm? snälla svara!!
Gilerarcr04 skrev:Hej , ska sätta på större munstycke nu på min Gilera rcr -04 vilken storlek ska man ha? och jag undrar inte storleken på munstycket , utan storleken på jängorna, ska de vara 5mm eller 6mm? snälla svara!!
6mm.
Karlberg1011 skrev:Gasres på tub är det billigaste och snabbaste...
Gilerarcr04 skrev:Hej , ska sätta på större munstycke nu på min Gilera rcr -04 vilken storlek ska man ha? och jag undrar inte storleken på munstycket , utan storleken på jängorna, ska de vara 5mm eller 6mm? snälla svara!!
Derbi Senda x-treme 07 , vad har dom för förgasare orginal , ska beställa nya munstycken men vet inte vad jag kan beställa .. och vad sitter det för munstycke på orginal ?