asså jag dricker mycket mjölk men bryter ändåpuchmogge skrev:dricker typ aldrig mjölk och har aldrig brutit ett enda ben men man är ju kraftigt upp byggd.
Men bara för det så rycker väl ett ben när man ska till sälen på klassresa.

asså jag dricker mycket mjölk men bryter ändåpuchmogge skrev:dricker typ aldrig mjölk och har aldrig brutit ett enda ben men man är ju kraftigt upp byggd.
Men bara för det så rycker väl ett ben när man ska till sälen på klassresa.
off topic: hahaha irl garv.. så random.Tullis skrev:Bröt näsbenet när en kille slog mig
rozander skrev:Drd pro om du är man
Studsmattor... Tog mitt ledband i fotleden också-TeddaN- skrev:Bröt armen på en studsmatta förra sommaren, lagom kul 1 vecka innan sommarlovet
jag dök i botten på ett badhus, var 1 meter djupt men såg inte skyltarna, skallen sprack upp några centimeter ovanför pannan. fick allvarlig hjärnskakning, fick inte kolla på teve/läsa/datorn på 2-3 veckor. läkaren sa att om smällen hade tagit mitt uppe på huvudet hade jag suttit i rullstol eller varit död, garanterat. så efter de beskedet va de la blandade känslorZibb skrev:ni som brutit något. har ni fått ut någon försäkring? asså pengar?
Har själv inte fått ett skit för att gått med kryckor nästan två månader samt åkt bil 3 mil för att komma till sjukhuset :S
När dom kollade foten första gången sa dom att inget var brutet sen när jag kom en vecka senare hittade dom en spricka i fot leden.
lindbl0m skrev:jag dök i botten på ett badhus, var 1 meter djupt men såg inte skyltarna, skallen sprack upp några centimeter ovanför pannan. fick allvarlig hjärnskakning, fick inte kolla på teve/läsa/datorn på 2-3 veckor. läkaren sa att om smällen hade tagit mitt uppe på huvudet hade jag suttit i rullstol eller varit död, garanterat. så efter de beskedet va de la blandade känslorZibb skrev:ni som brutit något. har ni fått ut någon försäkring? asså pengar?
Har själv inte fått ett skit för att gått med kryckor nästan två månader samt åkt bil 3 mil för att komma till sjukhuset :S
När dom kollade foten första gången sa dom att inget var brutet sen när jag kom en vecka senare hittade dom en spricka i fot leden.i vilket fall så över 1 ÅR efter fick jag ett brev hem där dem sa att man kunde skicka in bild och/elelr beskrivning på skadan för att sedan få ut pengar. men jag struntade i de för dem fixade ihop de bra och det är hår i vägen ändå.
men sedan har jag knäckt ett revben, brutit finger och spricka längre upp på samma finger.
jävla oflyt hela tin.bensinskalle skrev:Man får bara pengar för reseersättning, mediciner och bestående men. resten skiter försäkringsbolagen i.
Bröt mitt lillfinger nyligen. Blev lack på min bil och drog knytnäven i motorhuven några gånger
haha failbensinskalle skrev:Man får bara pengar för reseersättning, mediciner och bestående men. resten skiter försäkringsbolagen i.
Bröt mitt lillfinger nyligen. Blev lack på min bil och drog knytnäven i motorhuven några gånger
rozander skrev:Drd pro om du är man
jävlar va du slåss;)lovet_93 skrev:Brutit näsan när jag var liten på dagis (kmr ej ihåg va jag gjorde)
Brutit handleden och en spricka i armen när jag spela rugby för ca 2 år sen
brutit nåra tår när ja spela fotboll (en åt gången:P)
pajja fyra knogar när jag slog i en sten vägg ca 1 år sen (var arg ;P)
och brutit 3 fingrar, sitter med ett brutet lilfinger nu
haha, det var bara sten väggen2stroke4ever skrev:jävlar va du slåss;)lovet_93 skrev:Brutit näsan när jag var liten på dagis (kmr ej ihåg va jag gjorde)
Brutit handleden och en spricka i armen när jag spela rugby för ca 2 år sen
brutit nåra tår när ja spela fotboll (en åt gången:P)
pajja fyra knogar när jag slog i en sten vägg ca 1 år sen (var arg ;P)
och brutit 3 fingrar, sitter med ett brutet lilfinger nu
3 mil bara ? :O har 14 milZibb skrev:ni som brutit något. har ni fått ut någon försäkring? asså pengar?
När dom kollade foten första gången sa dom att inget var brutet sen när jag kom en vecka senare hittade dom en spricka i fot leden.
haha sure, 100 meter högt? Du är ju faan stålmannen ju.EkstrandarN skrev:Jag skulle hoppa ner från ett hus som va 100m så bröt jag alla ben i kroppen läkte efter 3 dagar.