Blanda ut proteinpulver

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
sstenmark
Elmoped

Blanda ut proteinpulver

Inlägg av sstenmark »

Tjena!
Någon som nått bra tips om hur man kan blanda ut proteinpulver? x) Alltså de smakar ju rent skit att bara blanda ut med vatten/mjölk ;o
Användarens profilbild
zvynx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av zvynx »

Jag tycker det smakar asgott med mjölk(Jordgubb) fast du kanske har nått annat ;) släng i lite socker då :D
Braap Braaaap
sstenmark
Elmoped

Inlägg av sstenmark »

zvynx skrev:Jag tycker det smakar asgott med mjölk(Jordgubb) fast du kanske har nått annat ;) släng i lite socker då :D
Alltså jag har ju nått med "banan cream" eller nått sånt nu ;P å de smakar helt åt helvette, men de går ju att dricka om man dricker allt i ett svep :b
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

jag kan inte sånt där, men kompisar har sagt att om man blandar med mjölk så bubblar det över? :roll:
Tror inte att du ska blanda det med ngt annat, utan bara:
öppna munnen
häll i
svälj!
Årets Styrelsemedlem 2013
sstenmark
Elmoped

Inlägg av sstenmark »

DEA!! skrev:jag kan inte sånt där, men kompisar har sagt att om man blandar med mjölk så bubblar det över? :roll:
Tror inte att du ska blanda det med ngt annat, utan bara:
öppna munnen
häll i
svälj!
Men testade med mjölk nyss å inte bubblade de över :) Själva drinken blev bara väldigt "tjock", nästan som fil x) Haha, hur i helvette har du tänkt att jag ska kunna bara hälla i munnen och svälja? kommer klibba fast i hela käften haha ;)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Skit i att äta det, kroppen tar ändå inte emot mer protein än den vill ha, så bara du äter normalt så löser det sig själv. Att bara knapra kosttillskott och tro att man blir stor är väldigt fel.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Haaga
Elmoped

Inlägg av Haaga »

bensinskalle skrev:Skit i att äta det, kroppen tar ändå inte emot mer protein än den vill ha, så bara du äter normalt så löser det sig själv. Att bara knapra kosttillskott och tro att man blir stor är väldigt fel.
För att du ska kunna bygga muskler behöver du ligga på ett energi överskott. För att kroppen ska kunna bygga muskler behövs protein, ju mer protein desto bättre. Du får inte i dig tillräckligt mycket protein av att äta "normalt".

Och för att svara på frågan. Skit i hur det smakar! Blanda med vatten, håll för näsan och drick. ;)
Derbi X-treme SM -06
sstenmark
Elmoped

Inlägg av sstenmark »

Haaga skrev:
bensinskalle skrev:Skit i att äta det, kroppen tar ändå inte emot mer protein än den vill ha, så bara du äter normalt så löser det sig själv. Att bara knapra kosttillskott och tro att man blir stor är väldigt fel.
För att du ska kunna bygga muskler behöver du ligga på ett energi överskott. För att kroppen ska kunna bygga muskler behövs protein, ju mer protein desto bättre. Du får inte i dig tillräckligt mycket protein av att äta "normalt".

Och för att svara på frågan. Skit i hur det smakar! Blanda med vatten, håll för näsan och drick. ;)
Precis de jag gör nu, äter som en hel häst å ligger på energiöverskott :) sen har jag ju märkt grymt stor skillnad med mitt proteinpulver bensinskalle! haha, antar att de är det enda jag kan göra, bara dricka och vara glad ;)
Skriv svar