Tjena, vad tycker ni om min Peugeot xps? Om ni har några stylingtips så kom gärna med dom, tänker inte flytta in regskylt, har gjort det men bytt tillbaks p.ga lag. men som sagt, styling tips tack! Gissa även Årsmodellen på den:) blir väldigt glad om du svarar! Bilder här:
peugeotxps skrev:vafan säger du? den är ju hur snygg som helst Finaste på marknaden
Vakna upp , En butik man köper över disk är fan inte så vaker , peugeot xps är nog fan bland dom fulaste för övrigt av cross modelerna , Derbi Senda (alla) , gilera smt , beta är fan så mycket snyggare , Snällla sluta göra SJUKT JÄVLA SKIT ONÖDIGA TRÅDAR OM DIN SURA XPS -.-
Inget illa menat grabben, men om du verkligen vill att folk ska kommentera att den är snygg och så, så kan du ju alltid starta en tråd och styla den lite? Enligt mig ser peugeot xps väldigt tråkiga ut original, beta däremot
men herregud!!!!!! inse alla hatar din jävla xps,
den är inte snygg, dom går piss och ser fan inte
ut som någon 250. och när du får såna här svar
så värkar det som att du startar en ny tråd och tror
att ingen ska fatta att du startade den förra tråden.
leovince skrev:men herregud!!!!!! inse alla hatar din jävla xps,
den är inte snygg, dom går piss och ser fan inte
ut som någon 250. och när du får såna här svar
så värkar det som att du startar en ny tråd och tror
att ingen ska fatta att du startade den förra tråden.
Den är inte snygg, det ser ju ut som en kopia på Yamaha DT50R -08 som jag har. Skillnaden är att den antagligen går sämre, är billigare, är fulare och det är en kopia... Var vill du komma med dessa trådar?
Beta rr är lätt snyggaste cross/sm moppen på marknaden
Iaf, jag tycker du ska lacka fälgarna svarta, ser lite maffigare ut då
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Du kan inte ha sett många mopeder i ditt liv när du tycker att din xps är snygg.
Vill någon vänlig själ på forumet visa en bild på en snygg moppe så han nån gång kan fatta att han har en skitful moppe -,-
vad fan är det med alla jävla idioter. hans moppe är stenful men vad snackar ni om att dom inte kan bli snygga? ska alla köra runt på samma jävla moppar?
peugeotxps skrev:Jävla töntar, ni kan inte ett skit om mopeder, sluta försöka tipsa andra,
ett tips då, BYT MOPED. Dom är ju bara otroligt fula
tss.. jävla tönt måste han ha en RRX som exakt alla på forumet har eller?
Nu börjar du bete dig lika dant.
Hitta något jävla dagisforum om ni ska beté er sådär!
Peugeotxps Gör felposter och grinar och bråkar som fan om någon säger någonting annat som inte antyder att hans kära xps är bäst i världen. Det enda han gör är att irritera resten av oss medlemmar på forumet och det e bara patetiskt!
Måste också försvara alla RRX ägare och säga att en RRX är i alla fall mycket jävla snyggare än en Xps!:P
p.s ni är väll fan dagis ungar endå för ni håller på med han att hans moppe är sämst och massa sånt bara för att ni vet han blir arg men ja klart han är en jobbig p12a men klaga fan inte på moppen klaga på han ni vill bara kränka han..
Senast redigerad av Mura den 11 augusti 2010, 21:05, redigerad totalt 1 gånger.
Nu börjar du bete dig lika dant.
Hitta något jävla dagisforum om ni ska beté er sådär!
Peugeotxps Gör felposter och grinar och bråkar som fan om någon säger någonting annat som inte antyder att hans kära xps är bäst i världen. Det enda han gör är att irritera resten av oss medlemmar på forumet och det e bara patetiskt!
Måste också försvara alla RRX ägare och säga att en RRX är i alla fall mycket jävla snyggare än en Xps!:P
Håller med till 100%
köttpaj skrev:
Jaaa det är ju uppenbarligen något fel på folk som kör Rieju