har du tillgång till svets ? det är en fördel till dom hojjarna (motor fästet går av pga, det är för klent helt enkelt, men motorera håller sjukt bra (lifan motor, samma motor som dom "bättre" ten7 osv. jag har en exakt lika dan fast en 07 tror jag, köpte inner-rotor kit tändning och den gick rätt gött, (drog den på bakhjul på 3:an med inte så större ansträngning. )
tänk bara på att ställa in kopplingen ( hårdare kopplings fjädrar och sånt, annars kan det slira lite på kopplingen, nu vet ju inte jag om det bara var min som var störd eller så

)
håller på att byta kolv(hög komps kolv) och skall göra ett koppar trim pipa, funderar på porta toppen lite med.
fast jag har haft så sjukt otur med den

(ibland när den krånglar, inte så ofta men körde den ju i 3 år nästan varje dag så, klart skiten slits

)
är inne på min 3:e koppling nu

(slirar så halva kopplings korgen gick av x2) dock så hitta jag inte original koppling, av någon anledning, så när jag tänker efter så kan det nog vara till en 50cc hojj, hade 1 mindre lammel :/
eeh, drog full gas på ett hel sprillans nytt däck så fälgen lossna från själva däcket så (alltså fälgen spann ett varv och däcket var kvar) så ventil hatten till slangen gick av... jag tror den nya slangen vara i ca: 10min :/