Rabxorzz skrev:Enlit min polare blir den segare och segare ju mer sms och sånt du har i inkorg/utkorg
har en lg nu och det är det sämsta köp kan jag lova den är hur seg som helst sen är toutchen as seg med ...
och som ni säger inkorgen blir full direkt! och det tar en halv dag att ta bort dom smsen för den är så seg......
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
bara jag som tkr att den LG:n är en bra mobil ?
touchen kan man ju t.ex ställa in hur känslig man vill att den ska vara.
och för mig tar det max 30 sekunder att ta bort alla sms
PerSs0n skrev:bara jag som tkr att den LG:n är en bra mobil ?
jag tycker det är en skit mobil...
hehe okej men hur gör man det då? :O xd
tar några minuter för mig att ta bort alla och det får jag damp på
men hur ställer man in hur känslig den ska va för touchen?
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
PerSs0n skrev:bara jag som tkr att den LG:n är en bra mobil ?
jag tycker det är en skit mobil...
hehe okej men hur gör man det då? :O xd
tar några minuter för mig att ta bort alla och det får jag damp på
men hur ställer man in hur känslig den ska va för touchen?
man går in på telefoninställningar sen går man till pekskärmskalibrering, där ska du igentligen ta en penna eller nåt för det ställer in på hur långt ifrån krysset man träffar
okej men mean man kan juh bara ha 2 gb minneskort i den?? (står det iaf på elgigantens hemsida) eller har du inte den nu'??
sen skickar jag inte så mkt sms o sånt som alla andra så det är inga problem tror jag o om skärmen går att ställa in/kalibrera så är det juh lugnt
sen har jag bara läst bra recensioner på internet men man ska juh inte tro på allt
aja blir nog den iaf då jag verkligen är i behov av en mobil och har inte så mycket pengar (vet inte riktigt om jag får så mkt pengar i julklapp så jag kan köpa en bättre sen vill jag juh ha annat med)
men mean minneskort kan man ha högre än 2 gb som det står på hemsidan??
stunt_pojken^^ skrev:okej men mean man kan juh bara ha 2 gb minneskort i den?? (står det iaf på elgigantens hemsida) eller har du inte den nu'??
sen skickar jag inte så mkt sms o sånt som alla andra så det är inga problem tror jag o om skärmen går att ställa in/kalibrera så är det juh lugnt
sen har jag bara läst bra recensioner på internet men man ska juh inte tro på allt
aja blir nog den iaf då jag verkligen är i behov av en mobil och har inte så mycket pengar (vet inte riktigt om jag får så mkt pengar i julklapp så jag kan köpa en bättre sen vill jag juh ha annat med)
Jag läste på samsungs hemsida att externa minnet kan vara upptill 8Gb
Här har du en länk
stunt_pojken^^ skrev:okej men mean man kan juh bara ha 2 gb minneskort i den?? (står det iaf på elgigantens hemsida) eller har du inte den nu'??
Jag läste på samsungs hemsida att externa minnet kan vara upptill 8Gb
Här har du en länk
jag funderar på att köpa ny mobil och har tänkt lite på HTC Tattoo. Så jag undrar om den är bra eller om det finns någon annan som är bättre i samma prisklass, dvs 2500-3000kr
har köpt en samsung s5230 o den är skitbra förutom att det inte går att ringa smsa mmsa(ja ni fattar) det är som att jag använder den i flygläge(vilket jag inte gör
det står söker när jag startar den o den och sen står det begränsad tjänst
någon som stöt på samma sak?? jag har 3 abonnemang är den spärrad mot 3?? mitt kort fungerar i min brors mobil eller är mobilerna ifrån elgiganten låsta?? det står juh inget om det på hemsidan
har köpt en samsung s5230 o den är skitbra förutom att det inte går att ringa smsa mmsa(ja ni fattar) det är som att jag använder den i flygläge(vilket jag inte gör
det står söker när jag startar den o den och sen står det begränsad tjänst
någon som stöt på samma sak?? jag har 3 abonnemang är den spärrad mot 3?? mitt kort fungerar i min brors mobil eller är mobilerna ifrån elgiganten låsta?? det står juh inget om det på hemsidan
mobilen är som 5800 i princip saken är att den här har lite färre grejer som wlan osv lättare sagt den här är mer budget
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Honkan skrev:Hade jag vart du hade jag nog tagit Samsungen..
Har hört att Vivaz ska vara skit(?)
Bra iaf att gå emot strömmen och köpa något annat än HTC och Iphone även fast det är klockrena lurar
Jag har vivaz pro och har snart haft den i en vecka snart...
Det är ingen värsting eller något men den tar bra bilder o filmar i HD!
Den har lite av allt men inte värst på något, men helt klart värd för det man betalar!
Samsungen vet jag dock inget om!
EDIT; Jag köpte min på PCcity för 3.1 aa eller 3.2 för vi betalar med faktura o då blev det lite tillägg och dom hade snabb leverans (1-3Dagar)
Honkan skrev:Hade jag vart du hade jag nog tagit Samsungen..
Har hört att Vivaz ska vara skit(?)
Bra iaf att gå emot strömmen och köpa något annat än HTC och Iphone även fast det är klockrena lurar
Jag har vivaz pro och har snart haft den i en vecka snart...
Det är ingen värsting eller något men den tar bra bilder o filmar i HD!
Den har lite av allt men inte värst på något, men helt klart värd för det man betalar!
Samsungen vet jag dock inget om!
EDIT; Jag köpte min på PCcity för 3.1 aa eller 3.2 för vi betalar med faktura o då blev det lite tillägg och dom hade snabb leverans (1-3Dagar)
du hade pro sa du?
det hade ju inte jag tänkt mig, men kan bra att veta ändå!
ingen som vet ngt om Wave?
HTC HD2, grym mobil på allt, men skön skärm på 4.3" copilot för 300kr genom dem i all evighet, super att använda på alla sätt, garanterar dig.
Bra musik, bra högtalare, bra kamera, bra batteritid om man flashar, som jag gjort, 12tim mp3 osv osv
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
de ja sett från Wildfire är att den fryser sig å laggar nå otroligt på spel. Men då går de att överklocka processorn från 500MHZ till 700 vilket gör den ungefär lika snabb som en iphone.
Annars om man vill ha mycket utrymme på en telefon kan man köpa Nokia x6 16gb, kostar 3000kr har en sån nu
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
Kör ju abonnemang så det kostar ju lika oavsett vilken mobil förutom ca 500kr extra i första avgiften typ...
Har förstås funderat på i4:an, men hur skoj är den egentligen? Måste man köpa allt till den från apple, eller går det att lägga in egen musik i den?
köp inte iphone 4a, totalt onödigt. Istället om man köper iphone köp 3gs kostar några tusen mindre också fast Desire e mycket bättre. Kanske mindre apps men vem bry sig om de då
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
Kör ju abonnemang så det kostar ju lika oavsett vilken mobil förutom ca 500kr extra i första avgiften typ...
Har förstås funderat på i4:an, men hur skoj är den egentligen? Måste man köpa allt till den från apple, eller går det att lägga in egen musik i den?
köp inte iphone 4a, totalt onödigt. Istället om man köper iphone köp 3gs kostar några tusen mindre också :) fast Desire e mycket bättre. Kanske mindre apps men vem bry sig om de då ;)
kan av egna och andra's erfarenheter varmt rekkomendera desire och då pratar jag om vanliga desire inte z och hd som jag inte har några erfarenheter av men antar att dom är grymma som fan,
tror jag har träffat 3 personer som rakt ut sagt önskar att jag hade köpt en sån där istället och några som bara muttrat och så några som ba jag gillar den här och några som kör stenhårt på att iphone är bäst
men personligen skulle jag välja en desire framför alla iphones, men det är ett väldigt individuellt val så jag rekkomenderar dig att leta upp nån med en iphone(4/3s) och nån med en htc (desire/z/hd) och prova
Jag skulle vela ha en Iphone 4 16gb, men har dock ingen aning vad den kostar.
Jag hade tänkt mig ett abonnemang då jag får surfa och smsa fritt, ringer gör jag inte så ofta.
Hur mycket skulle detta gå på tror ni?