Ingen mens men vill inte ha med Bilsport Custom show att göra. Inte i någon form.
Och jag har nog luskat fram vem som läckt min E-mail till dem.
har gett honom en viss skarp tillsägelse att låta bli sådant framöver.
Rör sig om en bilkåt 16-årig grabb som blir blöt byxorna så fort han ser trikar typ. Och den här gången bet han i melassen, tack o lov.
Hur som helst så har det vart tyst från det hållet sedan dess, och jag hoppas att dem aldrig mer hör av sig. Någonsin.
Många skäl. Den största är att jag anser den vara oseriös, dels är den för stor, och klientelet som bevistar tillställningen verkar vara helt fucko. Föredrar utställningar som Iron Horse och liknande.
jag har en del personliga orsaker med att hålla mig därifrån.
Och för det andra, och en mycket bra orsak, är att jag definitivt inte vet om jag hinner med att få klar Blackie, i och med att Elmia smäller av i påsktiderna. Och jag har lite annat att ta i med för närvarande.
rajklo skrev:Nja oseriöst är det ju inte, Men hade ju vart kul om du var med.
Å Lycka till med blackie!
Jag har varken tid, intresse eller vilja att bevista spektaklet, har ett eget företag i startgroparna, mm. och som det ser ut nu så är det nog inga utställningar och dylikt under de närmaste tre åren som hinns med.
Jag har varken tid, intresse eller vilja att bevista spektaklet, har ett eget företag i startgroparna, mm. och som det ser ut nu så är det nog inga utställningar och dylikt under de närmaste tre åren som hinns med.
jag fattar det som att du sa nej till att vara med att ställa ut din ``trike´´ på bilsport custom show ....
oserriöst `? nej knappast , har du blivit nekad att sälja korv elr vad äre med dig ?
jag fattar det som att du sa nej till att vara med att ställa ut din ``trike´´ på bilsport custom show ....
oserriöst `? nej knappast , har du blivit nekad att sälja korv elr vad äre med dig ?
Jag tackade nej ja. jag varken hinner eller vill ställa ut där.
har inget med korv eller för den delen med hamburgare att göra, går betydligt längre tillbaka i tiden. Så Blackie kommer aldrig att synas på Bilsport Custom show, inte så länge jag äger den. Och det kommer att vara i mååååånga år framöver.
Dessutom är det inget jag vill vara del av.
för det andra så har jag andra betydligt viktigare projekt framför mig som berör det personliga planet som pockar på att lösas inom en snar framtid.
michaelzwe skrev:du kunde väll annrs bara svara nej tack? istället för att vara otrevlig mot han`?
Tonen i mailet var mer eller mindre att dem "krävde" att den skulle vara tillgänglig. Talades om viss ekonomisk ersättning också. Rörde sig om fyrsiffrigt belopp som började med en etta, det hade inte ens täckt bränsleåtgången för transportbilen. Så det var bara att säga nej med eftertryck på.
Men som läget ligger på den fronten så är inte dem beloppen intressanta för att ens överväga att ställa ut.
Jag har slagit igen den dörren för gott och jag hoppas att dem fattar att dem inte behöver besvära sig mer att kontakta mig.
Senast redigerad av nippertippan den 6 augusti 2010, 23:57, redigerad totalt 1 gånger.
Tråden kan låsas.
Ingen kommer att se mig ställa ut på Bilsport Custom Show, inte nu, och inte senare heller, oavsett fordon. Har planer på betydligt kraftigare objekt än min nuvarande maskin.