ktm_danielsson skrev:
Startgas på kicken... ?
Edit: Såg att du var från stockholm, förklarar allting
Du menar väta eller ?.willemedDERBIN skrev:jag vet att ett neonrör inte tål fukt eller väte det står på TS shopen men då tycker jag ialla fall att det borde finnas vatten täta i alla fall ??
Man behöver inte ett batteri, koppla mitt till ljuset bara, lyser bra även på tomgång.Det finns både och, men den beros på vart man sätter det ju.
Själv tycker jag inte att man ska ha neon under mopeden, tycker ist att man ska sätta det under sadlen så motorn lyses upp, för det är riktigt snyggt. Finns även såna småsaker som man sätter på ekrarna så det blir en ''slinga'' när man kör. men köp ett batteri, sätt det under sadlen typ, sen kopplar du ett VATTENTÄTT noenrör till det, också under sadlen. Rekomenderar att köpa ett vatentätt då man aldrig vet vad som händer
du menar så jag har på min visnings bildFinns även såna småsaker som man sätter på ekrarna så det blir en ''slinga'' när man kör.
GRieju skrev:Det finns både och, men den beros på vart man sätter det ju.
Själv tycker jag inte att man ska ha neon under mopeden, tycker ist att man ska sätta det under sadlen så motorn lyses upp, för det är riktigt snyggt. Finns även såna småsaker som man sätter på ekrarna så det blir en ''slinga'' när man kör. men köp ett batteri, sätt det under sadlen typ, sen kopplar du ett VATTENTÄTT noenrör till det, också under sadlen. Rekomenderar att köpa ett vatentätt då man aldrig vet vad som händer![]()
![]()
vad är det för nått du har på dina hjul ?KarlssoN^ skrev:Du menar väta eller ?.willemedDERBIN skrev:jag vet att ett neonrör inte tål fukt eller väte det står på TS shopen men då tycker jag ialla fall att det borde finnas vatten täta i alla fall ??
Man behöver inte ett batteri, koppla mitt till ljuset bara, lyser bra även på tomgång.Det finns både och, men den beros på vart man sätter det ju.
Själv tycker jag inte att man ska ha neon under mopeden, tycker ist att man ska sätta det under sadlen så motorn lyses upp, för det är riktigt snyggt. Finns även såna småsaker som man sätter på ekrarna så det blir en ''slinga'' när man kör. men köp ett batteri, sätt det under sadlen typ, sen kopplar du ett VATTENTÄTT noenrör till det, också under sadlen. Rekomenderar att köpa ett vatentätt då man aldrig vet vad som händer
Vatten täta neon rör finns inte på TS (inte vad jag hitta då iaf, men det var ju ett tag sen)
men du kan göra det vattentät, genom att där sladden går inte till själva röret så lägger du en lim klick, så det blir tätt.
Om du inte vill göra det så köp en diod slinga av silikon.
du menar så jag har på min visnings bildFinns även såna småsaker som man sätter på ekrarna så det blir en ''slinga'' när man kör.![]()
Btw, för neon rör så måste du köpa en strömkonvert. Och kom ihåg det är olagligt
du får ursäkta mig men jag är lite trööt lanat i 3 dagar och sovit ca 6 timmar totalt så jag vet inte rikitg vad jag skriver ...KarlssoN^ skrev:Du menar väta eller ?.willemedDERBIN skrev:jag vet att ett neonrör inte tål fukt eller väte det står på TS shopen men då tycker jag ialla fall att det borde finnas vatten täta i alla fall ??
Vatten täta neon rör finns inte på TS (inte vad jag hitta då iaf, men det var ju ett tag sen)
men du kan göra det vattentät, genom att där sladden går inte till själva röret så lägger du en lim klick, så det blir tätt.
Om du inte vill göra det så köp en diod slinga av silikon.
du menar så jag har på min visnings bildFinns även såna småsaker som man sätter på ekrarna så det blir en ''slinga'' när man kör.![]()
Btw, för neon rör så måste du köpa en strömkonvert. Och kom ihåg det är olagligt
hell yeahKarlssoN^ skrev:nope, helt rätt2stroke4ever skrev:har har sånna dära små lampor man kan köpa på tex biltema som man ofta fäster på nyckelringar osv. så har han bara satt på dom på ekrarna. eller har jag helt fel fredda?
ktm_danielsson skrev:
Startgas på kicken... ?
Edit: Såg att du var från stockholm, förklarar allting
finns ju en sak längst fram på lampan man kan dra bak så den lyser hela tiden..Rrxdude skrev:KarlssoN^ skrev:nope, helt rätt2stroke4ever skrev:har har sånna dära små lampor man kan köpa på tex biltema som man ofta fäster på nyckelringar osv. så har han bara satt på dom på ekrarna. eller har jag helt fel fredda?
Hur får du knappen inne heltiden ?=)alltså till lampan