Tjena!
Har lite problem men en piaggio ciao som har segt axx som ***. Jag bor vad en väg som lutar lite ner och när jag ska upp för den så orkar den inte alls. Samma sak när jag kör så fort det kommer en liten backe så lägger den typ ner. Vet inte vad jag ska göra här kommer bilder så att ni vet vad kanske .
och så rem och remskivan
sista bilden kanske ble lite sudig
Senast redigerad av tvspel123 den 1 augusti 2010, 20:16, redigerad totalt 3 gång.
okej jag kanske inte skrev detta men alla som skriver någonting onödigt är idioter,tröga,har inget liv,har inte rätt till att leva och ska inte va intresserad av mopeder. Jag försöker bara att hitta felet om någon vet det eller har haft samma problem.
och föresten jag har inga trampor din blinda jävel
tvspel123 skrev:okej jag kanske inte skrev detta men alla som skriver någonting onödigt är idioter,tröga,har inget liv,har inte rätt till att leva och ska inte va intresserad av mopeder. Jag försöker bara att hitta felet om någon vet det eller har haft samma problem.
tvspel123_bögen skrev:okej jag kanske inte skrev detta men alla som skriver någonting onödigt är idioter,tröga,har inget liv,har inte rätt till att leva och ska inte va intresserad av mopeder. Jag försöker bara att hitta felet om någon vet det eller har haft samma problem.
tvspel123 skrev:okej jag kanske inte skrev detta men alla som skriver någonting onödigt är idioter,tröga,har inget liv,har inte rätt till att leva och ska inte va intresserad av mopeder. Jag försöker bara att hitta felet om någon vet det eller har haft samma problem.
lingonvecka lr? han drev ju ditt tard
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
tvspel123_bögen skrev:okej jag kanske inte skrev detta men alla som skriver någonting onödigt är idioter,tröga,har inget liv,har inte rätt till att leva och ska inte va intresserad av mopeder. Jag försöker bara att hitta felet om någon vet det eller har haft samma problem.
nej dom har väl rostat av
Haha, detta gjorde min dag!
Och @ tvspel123: Kanske det är någonting med flottören, eller något liknande. Kolla den
Vad jag vet så har ciao aldrig haft bra axx X)
Den vi har hemme som min farsa hadde när han va liten är endå lite oldschool trimmad med repad kolv osv men jag tycker endå att den e skit seg
samma med min puch, det ska vara så helt enkelt och om det inte passar, sätt på dina trampor för det är meningen att du ska ha dom även om det är fult, men om du vill ha bra axx och sånt så.