MartenRRX skrev:Fungerar en förgasare med Vakumanslutning på Rieju rrx?
Det beror på om du har bensinkran eller inte, om du inte har bensinkran så skall förgasaren passa, jag är inte säker men jag tror verkligen det.
Lumel skrev:Tjena nu är de så att ja ska beställa nya munstycken till en rr och då undrar jag om de e 5 eller 6 mm originaL? ja vill ha säkra svar nu Smile
Ska jag ta av vajern från orginal gashantaget o sätta i den snabbgasen ?
mvh
Om det passar så ja. En kompis köpte TNT, men då var hans nippel för stor. Men troligtvis passar det perfa.
Angående din höjningssats, så kommer det troligtvis också att funka!
exakt likadant, men fick igång'et nu. Jag tycker den är riktigt snygg som den är nu!!
Det enda du skulle kunna göra är att fixa en längre ktm framskärm!
yodnt94 skrev:Rätt smart, men hur snyggt blir det? Länka bild om du har sett nån..
Det blir faktiskt riktigt snyggt om man fäster lampan diskret har inte bild, men jag köpte en minihalogenlampa på twostroke och satte den direkt under crossplattan, blev riktigt fint enligt mig. Annars kan du sätta den under framstänkan så syns den ju inte alls
lazyguuy skrev:Vad är det billigaste och bästa trim setupen jag kan få för 5000 på min Rieju rrx 07 har redan Giannelli - Krök (Enduro 2T):)
Inte så billig kanske, men hade jag de pengarna att lägga på trim skulle jag köpt en Hebo Manston Pata Negra cylinder, en bra vev och en stor förgasare och sen om du hade mer pengar att lägga så skulle jag köpt ett Yasuni r3 eller Metrakit Prorace rör
lazyguuy skrev:Vad är det billigaste och bästa trim setupen jag kan få för 5000 på min Rieju rrx 07 har redan Giannelli - Krök (Enduro 2T):)
Inte så billig kanske, men hade jag de pengarna att lägga på trim skulle jag köpt en Hebo Manston Pata Negra cylinder, en bra vev och en stor förgasare och sen om du hade mer pengar att lägga så skulle jag köpt ett Yasuni r3 eller Metrakit Prorace rör
Överhuvudtaget så måste du ha mycket mer underhållning av en hypercylle än en sport/midrace cylinder
yodnt94 skrev:Tack för tipset köper en ktm platta och framskärm och försöker dölja en lampa bakom :p Kommer med mer bilder när det är klart
Jag diggar inte halogenlampa till ktmplatta. Jag tycker den fräckaste idén vore att spackla och ha sig med den originala frontkåpan, sen fästa dioder runt om eller något, gör något unikt till din fina hoj ist!
tylzor skrev:Det e en 04 , sätter man då höjjningstatsen där uppe ?
gör så, snyggast där
Inte så billig kanske, men hade jag de pengarna att lägga på trim skulle jag köpt en Manston Pata Negra cylinder, en bra vev och en stor förgasare och sen om du hade mer pengar att lägga så skulle jag köpt ett Yasuni r3 eller Metrakit Prorace rör
om han hade haft 10-15papp så kanske.
Vad är det billigaste och bästa trim setupen jag kan få för 5000 på min rrx 07 har redan Giannelli - Krök (Enduro 2T)