Allt om Yamaha Yankee

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
trinitas
Elmoped

Allt om Yamaha Yankee

Inlägg av trinitas »

Om någon är intresserad så skulle jag/vi kunna lägga upp lite info om denna moped. jag har en själv, så ni kan nästan fråga om allt

Vet dock inte vart jag ska börja så nån annan får ställa den första frågan
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

såg en sådan på blocket en gång. fan vad typ grym dom såg ut. vad sitter de för motor i? är de samma som i den gammla yamaha DT?
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
trinitas
Elmoped

Inlägg av trinitas »

det sitter en FS1 motor i dom med oljepump
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

trinitas skrev:det sitter en FS1 motor i dom med oljepump
aha. har alltid tyckt dom modellerna har varit speciella. och de finns inte så många av dom. förut sökte jag på de på blocket och kom bara upp 1 träff. lägg upp en bild på din hojj :lol:
trinitas
Elmoped

Inlägg av trinitas »

Aerox_Isse skrev:
aha. har alltid tyckt dom modellerna har varit speciella. och de finns inte så många av dom. förut sökte jag på de på blocket och kom bara upp 1 träff. lägg upp en bild på din hojj :lol:
tyvärr så ligger den i delar, den behöver svetsas på ett par ställen. men jag ska försöka fixa det innan det här året hoppas jag XD. har lite andra moped projekt också som tar tid
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

trinitas skrev:
Aerox_Isse skrev:
tyvärr så ligger den i delar, den behöver svetsas på ett par ställen. men jag ska försöka fixa det innan det här året hoppas jag XD. har lite andra moped projekt också som tar tid
ahh okey. lycka till!
Skriv svar