Ställde min kompis tws sport på centralstödet i gruset, den välte och nu måste jag köpa nya delar men kan inte hitta någon som säljer delar till dem, någon som vet??
Riiikard skrev:Kan någon länka en HEMSIDA där det säkert finns GROVKRÖK till Derbi Senda R X^treme 2003 ? KOllat i ett år vafan..
vad fan är en grovkrök ? Du menar itne ett trimrör ?
En Grovkrök är en grövre (no shit?) krök som ersätter sugrörskröken till Derbi. Då sugrörskröken är en strypning..
Ger väll ungefär samma effekt som att dra pluggen på någon annan moppe..
Riiikard skrev:Kan någon länka en HEMSIDA där det säkert finns GROVKRÖK till Derbi Senda R X^treme 2003 ? KOllat i ett år vafan..
En Grovkrök är en grövre (no shit?) krök som ersätter sugrörskröken till Derbi. Då sugrörskröken är en strypning..
Alkoholist ?
GrovkrökarN^
skämt o sido
köp ett låg varvigt effekt rör och lacka det svart, sätt på original ljuddämpare, och there you go, you have a grovkrök,
ml65 skrev:
Alkoholist ?
GrovkrökarN^
skämt o sido
köp ett låg varvigt effekt rör och lacka det svart, sätt på original ljuddämpare, och there you go, you have a grovkrök,
Har Gianelli nu (Inte för att de är särskilt lågvarvigt) men vill ha den kända GROVKRÖKEN
Nån som har en aning var man kan köpa Yasuni dekaler? Helst dem med svart bakgrund och vit text om det finns, hittade röda/gula på KGI Import men dem var slut..
TheSameOne skrev:Nån som har en aning var man kan köpa Yasuni dekaler? Helst dem med svart bakgrund och vit text om det finns, hittade röda/gula på KGI Import men dem var slut..
dom har inte på twostroke? under dekaler och det ?
Någon som kan tipsa om en affär där dom säljer kåpset till Vivacity ? Har beställt ett svartmetallic från twostroke men dom får inte in nya förrän september och skulle vilja ha nya kåpor innan skolan börjar så man slipper gå (y)
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"
FuckYouImAFreezer skrev:Någon som kan tipsa om en affär där dom säljer kåpset till Vivacity ? Har beställt ett svartmetallic från twostroke men dom får inte in nya förrän september och skulle vilja ha nya kåpor innan skolan börjar så man slipper gå (y)
TheSameOne skrev:Nån som har en aning var man kan köpa Yasuni dekaler? Helst dem med svart bakgrund och vit text om det finns, hittade röda/gula på KGI Import men dem var slut..
dom har inte på twostroke? under dekaler och det ?
Nope, hittade dem på speedoptions, men är slutsålda där också..
Var kan man köpa en höjningssats till aerox i stockholm? Jag vill inte beställa från internet för jag vill inte behöva betala frakt för något som inte är så dyrt.