DEA!! skrev:>Borra Luftburken<
sedan byter munstycke, ingen större skillnad, men i och med att den får mer bränsleblandning så får den lite mer ork.
Kej, skull bara vela ha den starkare till om man ska leka lite ;P men om de skadar nå original saker så nej tack Men finns de några andra pluggar/strypningar man kan ta bort som föräldrarna kanske inte ser?
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
på min Rieju drac med effektrör o instäldd förgasare å sådant lät den väldigt mörkt och kändes som att den sackade efter när jag borrade typ 3 st till 8mm hål bredvid dom andra hålen började den genast svara mycket snabbare på gasen och kännäs mer ''livlig''
fax110 skrev:på min Rieju drac med effektrör o instäldd förgasare å sådant lät den väldigt mörkt och kändes som att den sackade efter när jag borrade typ 3 st till 8mm hål bredvid dom andra hålen började den genast svara mycket snabbare på gasen och kännäs mer ''livlig''
Eller så lät den mer och det bara kändes som det? Inget fel med det ändå bara man har kul gör det inget tycker jag
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
fax110 skrev:på min Rieju drac med effektrör o instäldd förgasare å sådant lät den väldigt mörkt och kändes som att den sackade efter när jag borrade typ 3 st till 8mm hål bredvid dom andra hålen började den genast svara mycket snabbare på gasen och kännäs mer ''livlig''
Eller så lät den mer och det bara kändes som det? Inget fel med det ändå bara man har kul gör det inget tycker jag :P
nej den lät inte mer bara ljusare iställe för typ bröööm brööm typ whemwhem
och rev mätaren far up mycket mycket snabbare när man varvar så nånting gjorde det ju,
istället för att om man gasar fullt så far den ''sakta'' upp så både känner man och ser på varvmätaren hur den går upp mycket snabbare