Jag har kommit in på riktigt konstiga tankar på sistonde..
Tex undrar jag hur det skulle vara att våldta någon, alltså ha samlag med någon mot deras egna vilja.
Någon som gjort detta och kan dela med sig av denna upplevelse eller är man tvungen att testa detta själv?
Om du har sådana funderingar borde du nog söka psykiatrisk hjälp eftersom att dina funderingar inte är normala. Om du vill veta mina åsikter om vad jag tycker så borde våldtäktsmän låsas in på mentalsjukhus och behållas där under sträng övervakning för skydda allmänheten från sådana sinnessjuka människor. Enligt min uppfattning står våldtäktsmen i samma kateriogi som pedofiler och andra mentalt störda element som tyvärr går lösa i dagens samhälle.
Du bör ta kontakt med psykiatrin innan du gör något som du inte borde göra.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
Men lugna ner er lite, bara för att han undrar hur det är så tror jag inte han kommer gå ut ikväll och tänka: Hmm.. Jag kanske ska våldta hon som går förbi nu, ja jag gör nog det. Fan vad smart jag är .
Jag slår vad om att flera av er har undrat hur det är att döda någon.
sewa skrev:Någon som gjort detta och kan dela med sig av denna upplevelse eller är man tvungen att testa detta själv?
hoppas FAN INTE att du är seriös. tycker våldtäkt är som att mörda någon psykiskt. du utsätter dom för ett helvete om du inte fattat det... gör det ALDRIG och tänk inte ens på saken... kör upp enstor jävla dildo i arslet på dej själv jävligt hårt och länge ska du nog få se hur det känns.. sen lägger du på lite till på det..