YamahaPojken skrev:2 st-TeddaN- skrev:Här har ni 1 till blivande elektriker !
Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
emilg95 skrev:munstycket sitter i kröken av röret om jag inte minns helt fel
haha C eller D?Tullis skrev:Ska börja mitt andra år på el nu till hösten. Har valt automation som inriktning
Det är en jävligt bra linje, fast på våran skola är den ganska slapp. Men det är inte mkt plugg bara man hänger med på lektionerna är det chillDet är en del matte så man måste kunna den bra. Det bästa är att läsa till matte C eller D. Angående jobb så får du ju en APU plats där du praktiserar eftersom du måste praktisera ett visst antal timmar innan du får jobba på "riktigt" och där man praktiserar brukar man får jobb efteråt.
snabba cash lixommeanzick skrev:4st (a)sorex_Senda skrev:YamahaPojken skrev: 2 st
3 st
börja tvåan, praktik, plus att jag jobbat halva sommarlovet som vi fått garanterat från praktikstället, lätt att få jobb här iaf
och caaaash (a)
haha C & D är dagis, det är E och H som gällerDEA!! skrev:haha C eller D?Tullis skrev:Ska börja mitt andra år på el nu till hösten. Har valt automation som inriktning
Det är en jävligt bra linje, fast på våran skola är den ganska slapp. Men det är inte mkt plugg bara man hänger med på lektionerna är det chillDet är en del matte så man måste kunna den bra. Det bästa är att läsa till matte C eller D. Angående jobb så får du ju en APU plats där du praktiserar eftersom du måste praktisera ett visst antal timmar innan du får jobba på "riktigt" och där man praktiserar brukar man får jobb efteråt.
![]()
![]()
Det är inte många som gör det på vår skola
Det behövs inte, man lär sig matten inom el på ett helt annat sätt.
a och möjligtvis b räcker gott och väl tycker jagbensinskalle skrev:haha C & D är dagis, det är E och H som gällerDEA!! skrev:haha C eller D?Tullis skrev:Ska börja mitt andra år på el nu till hösten. Har valt automation som inriktning
![]()
![]()
Det är inte många som gör det på vår skola
Det behövs inte, man lär sig matten inom el på ett helt annat sätt.