Hoppas det gillas

Den är dock inte nypolerad och tvättad och taget med mobil kamera.
biltemas små svarta skulle vara grymma!Jierexx skrev:Tackar2stroke4ever skrev:redigt gris-snygg!
andra blinkers bara så är den(L)<33
jo den tanken har också slagit mig, vad tycker du jag skulle ha för några då?
Tackkevinspeedfight skrev:fan vad niceska ta lätt mc kortet jag oxå
ska oxå ha en ktm 125 exc
dom är så jävvla snygga med montardkit asså
länkat stort tills man har kortet i handen
fast synd att det bara finns typ 05or som ligger någolunda nära där jag bor. men ska fan satsa på en nyare:)
okej, är det dom här du menar?2stroke4ever skrev:biltemas små svarta skulle vara grymma!Jierexx skrev:Tackar2stroke4ever skrev:redigt gris-snygg!
andra blinkers bara så är den(L)<33
jo den tanken har också slagit mig, vad tycker du jag skulle ha för några då?
hahah ;P den gör väl en 170-180 med supermotard drevningenRacingTobbe skrev:Riktigt snygg! Låter lite p12:igt men hur fort går den ?
finns i kundservice^^Jierexx skrev:[
2stroke4ever: Ah visst är dom devar förbi västerås igår och titta på biltema men dom verkade inte finnas inne :/
Jierexx skrev:hahah ;P den gör väl en 170-180 med supermotard drevningenRacingTobbe skrev:Riktigt snygg! Låter lite p12:igt men hur fort går den ?Annars 140 med cross drevning
vad har du för drevning då riktigt? :O
blackmasai skrev:Jierexx skrev:hahah ;P den gör väl en 170-180 med supermotard drevningenRacingTobbe skrev:Riktigt snygg! Låter lite p12:igt men hur fort går den ?Annars 140 med cross drevning
eeh, har med supermotard 13/42 tror jagvad har du för drevning då riktigt? :Ooch med cross 13/52
Jag la väll ut ca 5000-6000, och då körde jag inte en ända körlektion eller något sånt som kostar extra då jag har kört cross sen jag var 3 och bil ett tag. Själva teorin kostar ca 1500, risk 1: 700 tror jag, risk 2: runt 2300 och uppkörningen, vet inte va den kosta (1000+ iallafall)aerox-sami skrev:jag vill också hakostade det mycket med kortet ??
Ahdå, riktigt roligt ;D har också cross hjulen på nu och är riktigt kul att trycka på på grusvägarna xDaerox-sami skrev:aa okej den hära skulle vara rolig att ha nästa år
http://www.blocket.se/skaraborg/KTM_125 ... ?ca=11&w=3
jadu, gjorde en deal med far min och då betala han hälften och jag hälften så blev väl att jag betala typ 27000aerox-sami skrev:den och gräset i gropenhaha men hur fan ska man ha råd med 26.000kr då haha xD