köra utan avgassystem

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

visst, det är din ensak.. men vi skriver vad vi tycker om det..
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

lindbl0m skrev:han har en klar poäng .. helt plötsligt började någon snacka om hur många brudar han skulle få, när han egentligen undrade en helt vanlig grej typ :S lite förvirrande faktiskt :P
Tack. skönt att någon förstår
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

bluerider94 skrev:visst, det är din ensak.. men vi skriver vad vi tycker om det..
men var de de som var frågan? annars hade jag gjort en tråd som hette: hur många brudar får man när man kör utan avgassystem
ml65
Kinaraket

Inlägg av ml65 »

Aerox_Isse skrev:
bluerider94 skrev:visst, det är din ensak.. men vi skriver vad vi tycker om det..
men var de de som var frågan? annars hade jag gjort en tråd som hette: hur många brudar får man när man kör utan avgassystem

kör bara inget skadas om du vill . Hoppas bara snuten kommer , Det är riktigt hög fukkovarning
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

ml65 skrev:
Aerox_Isse skrev:

kör bara inget skadas om du vill . Hoppas bara snuten kommer , Det är riktigt hög fukkovarning
okey. så de är ingen fuckovarning och skriva att du hoppas att snuten kommer?
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

Aerox_Isse skrev:
ml65 skrev:
Aerox_Isse skrev:men var de de som var frågan? annars hade jag gjort en tråd som hette: hur många brudar får man när man kör utan avgassystem

nej, tror man att man är något för att man kör utan avgasstystem så är det rätt åt en ifall polinsen tar en

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

bluerider94 skrev:
Aerox_Isse skrev:
ml65 skrev:
nej, tror man att man är något för att man kör utan avgasstystem så är det rätt åt en ifall polinsen tar en
typ lika dumt att skriva att man hoppas att snuten kommer för att man har trimmat
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

lindbl0m skrev:han har en klar poäng .. helt plötsligt började någon snacka om hur många brudar han skulle få, när han egentligen undrade en helt vanlig grej typ :S lite förvirrande faktiskt :P
det var ju han själv som sa att han skulle få massa brudar som skulle tycka han va jättecoOoL
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

stunt_pojken^^ skrev:
det var ju han själv som sa att han skulle få massa brudar som skulle tycka han va jättecoOoL
men för i helvete jag var ju jävligt seriös när jag sa de. men även om jag menade de så ska de inte behöva bli en jävla debatt om de är töntigt
Viiktor7
Varnad

Inlägg av Viiktor7 »

Tycker nivån på denna tråden är rätt låg! Killen frågar om det går o köra utan avgasrör vilket de gör men det är bara onödigt för både risken att få renovera motorn och att folk i övrigt redan hyser agg mot moppepojkar så att låta som ett jävla flygplan känns rätt dumt.. Men för det ska han inte bli utpekad som en idiot! Men när han sen själv säger att han ska göra det för att visa upp sig för brudarna då kan jag hålla med om att han verkar rätt fuckad och det framgår inte nånstans att han skojjade om det vilket han säger.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

Aerox_Isse skrev:
bluerider94 skrev:
Aerox_Isse skrev:okey. så de är ingen fuckovarning och skriva att du hoppas att snuten kommer?
typ lika dumt att skriva att man hoppas att snuten kommer för att man har trimmat
det är ju en jävla skillnad...

trimma gör du kanske för att ta dig från A till B snabbare och för att det är allmänt roligare att åka fort..

att köra utan avgasrör är bara tröttsamt för allt o alla.. du vinner ju inget i effekt på det heller utan förlorar effekt och riskerar ett motorhaveri!

Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

jag har väll aldrig framgått riktigt att jag har skojjat då. de var inte avsikten att köra för att få brudar eller något sådant, ville bara veta om de gick. jag erkänner att jag gjorde ett misstag. jag ber om ursäkt till dom jag har käftat imot.
Användarens profilbild
cuqpcake
Elmoped

Inlägg av cuqpcake »

Du kan, men du borde inte 8)
Är det bara jag som gillar fina flickor?
Användarens profilbild
llu1201
Elmoped

Inlägg av llu1201 »

Snälla, jag tror ingen av alla brudarna i din stad tycker de är särskilt coolt att din moppe kommer krypa fram i 30 och låta så in i helvete.
Köp en stunt setup och lär dig köra på bakhjulet så kommer du iaf ha alla p12ors uppmärksamhet, en bra start iaf.
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp

Inlägg av JagHarEnDerbi »

FläsketBrinner skrev:jag skulle inte ens ta av det på en raggarunda, tänk på att avgaserna är varma också.
och polisen är efter dej lagom fort , den hörs ju en bit
Spelar väll ingen roll om polisen kommer? Han säger ju bara att han tappade sitt system + den går ju knappast olagligt utan system? ;)
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Aerox_Isse skrev:jag har väll aldrig framgått riktigt att jag har skojjat då. de var inte avsikten att köra för att få brudar eller något sådant, ville bara veta om de gick. jag erkänner att jag gjorde ett misstag. jag ber om ursäkt till dom jag har käftat imot.
Lägg locket på nu gott folk. Jag tror inte i heller att någon plockar av avgasröret och för oväsen för att imponera på brudar. När saker står i skrift är det svårt att veta om det är skämt eller allvar, men nu var det på skoj Aerox_ Isse menade.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

llu1201 skrev:Snälla, jag tror ingen av alla brudarna i din stad tycker de är särskilt coolt att din moppe kommer krypa fram i 30 och låta så in i helvete.
Köp en stunt setup och lär dig köra på bakhjulet så kommer du iaf ha alla p12ors uppmärksamhet, en bra start iaf.
eh på g med en ny setup
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

Inget jag med flera tycker du ska göra....
Men det går men den kommer gå skit!
Derbi Drd Racing<3

kolla galleri (:
-Johan-
Elmoped

Inlägg av -Johan- »

men för guds skull, onödig tråd, sammanfattning av 3 sidor:
-du kan köra
-du får inte brudar
-han skojjade

Fan, ge er, vilket jävla tjat om att ta bort röret

LÅS!
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox_Isse »

-Johan- skrev:men för guds skull, onödig tråd, sammanfattning av 3 sidor:
-du kan köra
-du får inte brudar
-han skojjade

Fan, ge er, vilket jävla tjat om att ta bort röret

LÅS!
varför låsa? det är inte felpost och det är inte en helt onödig tråd. men jag har endå fått mitt svar så det spelar ingen roll nu, om det inte finns något mer någon vill säga?
Låst